4870x2 och processor som flaskhals ...

Medlem
4870x2 och processor som flaskhals ...

Det är ganska komiskt att så många har sagt till mig i maj när jag köpte min qx9650 @3.96 ghz processor att det var ett otroligt dumt köp. Jag har nämligen plockat ut ett 4870x2 i dag på posten och ska installera det i veckan. Runt om på många sidor på internet så står det att dem flesta nya processorer flaskar med det kortet, och om man vill att det ska flaska minimalt så ska man ha en sådan processor jag har eller en qx9770. Så jag tror nog att jag gjorde ett bra köp. Jag återkommer med resultat av vad jag får för fps i Crysis i very high 2560/1600 0 aa och 16 aniso. Vi får se om det är spelbart. 8)

Medlem

Ingen bryr sig om andras datorer.
Endast då man ska köpa ungefär samma grejor själv...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Vad är meningen med tråden? Trådar skall ge upphov till diskussion och jag ser inget värt att diskutera annat än det faktumet att du bara sitter och skryter på ett forum. Gör en blogg istället.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Skryter om vad?

Medlem
Skrivet av landahl:

Skryter om vad?

Din jävla dator.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

VAd finns det att skryta om med den datorn då? Alla kan väl köpa en JÄVLA dator?

Medlem

Nej, alla kan inte det, och eftersom du ändå inte ger något diskussionsunderlag i den här tråden är den helt meninglös, lägg det i en blogg istället. Troll.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Klockrent! Imo så borde nästan sådant vara straffbart.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Skitkul, men där rök nog dina chanser att bli admin [/ironi]


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av landahl:

Jag har nämligen plockat ut ett 4870x2 i dag på posten och ska installera det i veckan.

Varför inte installera det nu??


signatur

B lup

Medlem

Den svenska avundsjukan är så tråkig.

Inaktiv
Skrivet av landahl:

Den svenska avundsjukan är så tråkig.

Den här tråden var tråkig.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:
Skrivet av landahl:

Den svenska avundsjukan är så tråkig.

Den här tråden var tråkig.

Så sant som det är sagt.

Men du land.. hur fan du nu stavar det. Har du någon källa för du inte är en skrytmåns som vill ha uppmärksamhet?

Inaktiv

Han är som idioterna som idlar i stormwind (WoW) med sin Blizzard Bear som dem köpt på Ebay för 229$


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

00a
Medlem

visst ett hd4870x2 kräver en bra processor, men alt detta om att man måste ha ett monster till processor är bara väldigt överdrivet. att man minst måste ha en "Extreme" processor för att prollen inte ska flaska är väldigt överdrivet

Medlem
Skrivet av Joel1992:

visst ett hd4870x2 kräver en bra processor, men alt detta om att man måste ha ett monster till processor är bara väldigt överdrivet. att man minst måste ha en "Extreme" processor för att prollen inte ska flaska är väldigt överdrivet

Du har säkert rätt i det Joel.

Gen
Medlem
Skrivet av quadpod:
Skrivet av landahl:

Den svenska avundsjukan är så tråkig.

Den här tråden var tråkig.

Den här tråden var rolig.

Medlem

he he he eller hur Gen, det blir lite mer action i dessa trådar hihihi.

Inaktiv

För att vara 35 år är du ganska barnslig.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Ja visst är ja paddan

Medlem

Är landhal 35


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Är landhal 35

NEJ! Jag är inte 35.. fel person

Medlem

Gen då eller?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Jag har mina misstankar om att landahl är 35 år gammal.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv
Skrivet av landahl:
Skrivet av tysonayt:

Är landhal 35

NEJ! Jag är inte 35.. fel person

Jag får nog ta och hjälpa till här ser jag. Alla kommer väl ihåg när Landahl ville sälja sitt 8800gt kort iKöp &sälj tråden, han sa också att han hade lagt ut annonsen på blocket .

Hittade annonsen och där stod hans namn klart och tydligt(vill inte skriva ner det här) , sökte på namnet och där visade det sig att Landahl är 35 år .

Aja jag kanske har fel , och och hittade en annan person som också sålde ett kort av samma märke(tillverkare) som Landahl:P

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

Jag får nog ta och hjälpa till här ser jag. Alla kommer väl ihåg när Landahl ville sälja sitt 8800gt kort iKöp &sälj tråden, han sa också att han hade lagt ut annonsen på blocket .

Hittade annonsen och där stod hans namn klart och tydligt(vill inte skriva ner det här) , sökte på namnet och där visade det sig att Landahl är 35 år .

Aja jag kanske har fel , och och hittade en annan person som också sålde ett kort av samma märke(tillverkare) som Landahl:P

Du verkar ha alldeles för mycket fritid
(dessutom blir jag lite mörkrädd)


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Växte du upp för fort landahl?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av david_dellblom:

Jag får nog ta och hjälpa till här ser jag. Alla kommer väl ihåg när Landahl ville sälja sitt 8800gt kort iKöp &sälj tråden, han sa också att han hade lagt ut annonsen på blocket .

Hittade annonsen och där stod hans namn klart och tydligt(vill inte skriva ner det här) , sökte på namnet och där visade det sig att Landahl är 35 år .

Aja jag kanske har fel , och och hittade en annan person som också sålde ett kort av samma märke(tillverkare) som Landahl:P

Du verkar ha alldeles för mycket fritid
(dessutom blir jag lite mörkrädd)

Dagens:D

Antar att jag hade rätt , killen har ju inte vågat skriva något på 3 dagar nu. Tror nog att ordet "BUSTED" passar bra in här nu:D

Inaktiv

Kanske.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

12
Skriv svar