Medlem
Gamepad till pc!

Jag har beställt denna --->

http://www.webhallen.com/prod.php?id=50854

och dead space för pc eftersom jag hörde att muskontrollen var urusel till dead space på pc. Kan ni tipsa om andra spel som fungerar bättre med gamepad på pc?

Medlem

Devil May Cry 4.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Gears of War


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Burnout paradise (inte ute till PC ännu, men det kommer).


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Bil/sport -spel.


signatur

B lup

Medlem

Assassins Creed...

Medlem
Skrivet av caddylac:

Assassins Creed...

Är assasins creed ett bra spel? jag har hört att det ska vara väldigt repetivt etc.:O

Medlem
Skrivet av landahl:
Skrivet av caddylac:

Assassins Creed...

Är assasins creed ett bra spel? jag har hört att det ska vara väldigt repetivt etc.:O

Assasins creed är kul.

-tills man dödat sin första riktiga"target" o inser att resten 8?st. till e precis likadana, och man gör exakt samma saker om och om igen fast på nytt ställe.

10) Ny stad/nytt område i en stad man redan har varit i.

20) luska rätt på alla Torn/kyrkor/minareter/osv.. för att få hela kartan med alla events på.

30) börja beta av Events, finns bara ett litet antal och det e alltid likadana i grunden,
31. ficktjyva en snubbe,
32. följ efter o slå info ur en gubbe.
33. rädda nån tant från mobbare.
34. nån fler jag har förträngt

40) fimpa bossen

50)goto10

Fast det e ju inte BARA dåligt och tråkigt... klättringen och fightingen är nice, oöverträffade animationer då man slåss med flera fiender samtidigt och rör sig fram och tillbaka mellan dom.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tomb Raider anniversary, Crysis, Bioshock och Racedriver GRID.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem
Skrivet av farbrorjoakim:

Tomb Raider anniversary, Crysis, Bioshock och Racedriver GRID.

Varför ha gamepad till två FPS-PC-spel? FPS på PC spelar man med tgb + mus.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jo det är sant fast i singelplayer kan det vara lite soft med gamepad tillbakalutandes i fåtöljen. GRID är ju grymt med handkontroll förresten.


signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Medlem

bilspel vet jag är riktigt kul med handkontroll, även tony hawks-serien är finfin att spela med pad - sedan finns det ju en del andra guldtitlar som devil may cry ofc :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

på tal om dead space, det är ju i 75 fov. Detta innebär att man knappt ser något och att använda mus och tangentbord kan faktist göra spelet lättare.

1
Skriv svar