Vad ska jag göra :S

Medlem
Vad ska jag göra :S

Hej , snart dags att köpa ny konsol funderar på 360 elr ps3 , har sätt en massa trådar om folk som haft problem med sitt 360. så vänder mig till er och undrar vilket jag ska köpa ??? tacksam för svar

Medlem

Xbox 360, trotts allt. Att lämna in den på reparation någon gång är helt klart värt. Det här med achievements är helt underbart! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

hehe du ställer den frågan i xbox forumet, vad tror du att du kommer få för svar? ;P Ska jag var helt ärlig så skulle jag säga båda två he he

Medlem
Skrivet av WaltX:

Xbox 360, trotts allt. Att lämna in den på reparation någon gång är helt klart värt. Det här med achievements är helt underbart! :heart:

Okej men vad kostar det o lämna in den varje gång då ?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

hehe du ställer den frågan i xbox forumet, vad tror du att du kommer få för svar? ;P Ska jag var helt ärlig så skulle jag säga båda två he he

haha det har du rätt i Drunken_monkey_boxer lite dumt o ställa just den här frågan i xbox forumet ^^ haha

Medlem

PS3:an är ju en hel del dyrare också, men har du tillräckligt med cash så. Du kanske ska ta och titta lite på vilka spel som finns och som är på väg till respektive konsol, kan ju va bra att välja den konsolen som har mest spel du förmodligen kommer att gilla.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av WaltX:

Xbox 360, trotts allt. Att lämna in den på reparation någon gång är helt klart värt. Det här med achievements är helt underbart! :heart:

Okej men vad kostar det o lämna in den varje gång då ?

Det är helt gratis. När den går sönder så ringer du upp UPS och ber dom hämta din box, efter ca. 1 dag så kommer dom förbi din dörr och hämtar boxen och skickar iväg den till Tyskland. Efter reparationen i Tyskland så kommer UPS gubbarna och lämnar boxen hemma hos dig. Allt det här brukar ta ca. 2 veckor.

Smidigt och enkelt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

xbox360 stora nackdel verkar vara att den pajjar för många, verkar vara en stor andel % som skciakts ut från fabrikerna som har tillverkningsfel.
Men som sagt man får den utbytt gratis om den pajjar men det är endå jobbigt.
PS3 verkar vara bättre kvalite men just nu är den dyr.
dock så om du har flera i din vänskapskrets som också äger eller ska köpa så köp alla samma så ni kan spela tillsammans

Dock varningens tecken till att köpa begagnat, jag köpte begagnat, konsolen pajjade kan INTE få den repad av MS pga det, så jag måste köpa mig en ny då får det bli en 360 igen pga jag spelar på live med kompisar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

360, vänta med PS3 - det finns helt enkelt inte tillräckligt med spel än som motiverar ett köp.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

^ What he said.

Vill du ha tillgång till ett större spelutbud - köp 360. Vill du däremot sitta och titta på när konsolen samlar damm innan det finns några vettiga spel - köp PS3.

Ganska lätt val ändå.

Youtube-proffs
Skrivet av [Molotov:

"]xbox360 stora nackdel verkar vara att den pajjar för många, verkar vara en stor andel % som skciakts ut från fabrikerna som har tillverkningsfel.
Men som sagt man får den utbytt gratis om den pajjar men det är endå jobbigt.
PS3 verkar vara bättre kvalite men just nu är den dyr.
dock så om du har flera i din vänskapskrets som också äger eller ska köpa så köp alla samma så ni kan spela tillsammans

Dock varningens tecken till att köpa begagnat, jag köpte begagnat, konsolen pajjade kan INTE få den repad av MS pga det, så jag måste köpa mig en ny då får det bli en 360 igen pga jag spelar på live med kompisar

Ska du köpa Elite versionen då eller? Jag har alltid det som baktanke.. om min Xbox går sönder så kan man alltid köpa en ny.. för garantin gälller väl endast 1 år?

Har dock haft den länge utan krångel nu, jag är nöjd som fan


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Fan vad najs Tack allihoppa har gjort mitt val nu , Blir ett 360 dårå

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Fan vad najs Tack allihoppa har gjort mitt val nu , Blir ett 360 dårå

Fan va gött, så fort du har skaffat Live så kan du adda mig: WaltXXX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av sgt_lol:

Fan vad najs Tack allihoppa har gjort mitt val nu , Blir ett 360 dårå

Fan va gött, så fort du har skaffat Live så kan du adda mig: WaltXXX

hehe , det ska jag ;D

1
Skriv svar