Colin McRae: DIRT Demo imorrn

Medlem
Colin McRae: DIRT Demo imorrn

I morgon så kommer demon på Colin McRae: DIRT.
Demon kommer både till 360 och pc.

"We think the demo is really going to wow a lot of people. It'll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, it's got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. It's a great little package and it's out on May 24."

Källa:

http://ve3dboards.ign.com/racing/b10501/26782582/p1/?3

hoppas att det är bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Naaajs.. det var en ganska rejäl demo oxå

Medlem

Måste testas!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

wow redan trodde inte det skulle komma så här tidigt, blir till att lira det i helgen då

Medlem

Yäy! Härligt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

verkar ha grymt stöd för M$ ratten med, passar bra

Inaktiv

Får fan inte ner det

Medlem

nä inte jag heller

Medlem

Bättre än Forza 2, helt klart.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Får inte heller ner det. Hänger sig på 11 eller 39%.
Sen går det segt som attan att tanka det.

jaja, får väl göra ett nytt försök imorrn.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Bättre än forza? allt är bättre än forza... var ju det tråkigaste jag spelat.

Medlem

knappast bättre än forza 2 bra mkt mer och riktig styrning i det än DiRT. Men roligt med DiRT endå, fart och fläkt.

btw, satt upp saturation på max, då tyckte jag styrningen vart bättre med ratten. Funkar riktigt bra i hillclimb. även lite bättre i crossover. Men Buggy´n är fan totalt noll känsla i. omg vad jag suger på det med ratten.

Medlem

Fan vad bra/kul spelet är då klart roligare än Forza2 !!! Men buggy´n va fan inte lika kul o spela med.

Inaktiv

Helt klart jääävligt snyggt, men inte alls samma känsla som i Forza 2 (lite dum jämnföring men endå).
Styrningen var ju inte den bästa heller direkt.

Medlem

Helt klart det bästa spelet som släpps på länge. Grafiken var helt solklar. Köpet blir lätt


signatur

AYY LMAO

Medlem

Att jämför det med Forza 2 är inte helt rätt. Forza är en simulator medan DIRT har en mer arkadig känsla över sig. Gillar båda två, men får nog säga att jag fastnade mer för DIRT. Riktigt skön känsla.

Kommer så frukansvärt många bra spel framöver, hoppas man har råd med allt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jag tycker Forza 2 var lite av en besvikelse även om det nog blir ett köp där iallfall men DIRT blev jag kär i helt underbart! Skönt med ett rally spel så man kan sladda loss lite på vägarna.

Skulle det inte komma ett Collin spel till till boxen framöver ?

Youtube-proffs

Kul spel, bra ljud och grym grafik. Buggyn påminner mig om MOtorstorm till PS3an!

För övrigt bra spel, bättre än forza?
Beror på hur man ser på det, jag gillar simulatorer.. Forza är en klockren sådan, verkligt.. o Dirt är mer arkad så att säga..

Forza for life!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Kul spel, bra ljud och grym grafik. Buggyn påminner mig om MOtorstorm till PS3an!

För övrigt bra spel, bättre än forza?
Beror på hur man ser på det, jag gillar simulatorer.. Forza är en klockren sådan, verkligt.. o Dirt är mer arkad så att säga..

Forza for life!

Så sant, känns som MotorStorm faktiskt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fan! Demot laggar för mig! wth?

mina specs:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+
2 GB RAM
Geforce 7900 GTX

Fan, behöver jag byta grafikkort lr e d nått me inställningar/drivrutiner?

Medlem

du ställer nog frågan i fel tråd då detta handlar om demot till XB360


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Youtube-proffs
Skrivet av gbgtarzan:

Fan! Demot laggar för mig! wth?

mina specs:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+
2 GB RAM
Geforce 7900 GTX

Fan, behöver jag byta grafikkort lr e d nått me inställningar/drivrutiner?

Känns skönt att sitta här med en Xbox360 när jag läste de


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Riktigt roligt, faktiskt och extremt beroendeframkallande. Jag kan inte sluta spela demot. Buggy-racet var inte riktigt lika roligt. Har man inte en rocketlauncher installerad i fordonet så vill jag inte ha andra bilar på vägen.

Jag har aldrig köpt ett bilspel i hela mitt liv. Detta skulle kunna bli det första.

Medlem

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Medlem
Skrivet av Marv:

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Imorrn (torsdagen den 14 juni).


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Imorrn (torsdagen den 14 juni).

Jag ser den 21:a som releasedatum på de flesta onlinebutiker, tycker att de borde ha ändrat det nu när det är så nära release.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Imorrn (torsdagen den 14 juni).

Jag ser den 21:a som releasedatum på de flesta onlinebutiker, tycker att de borde ha ändrat det nu när det är så nära release.

Fick hem elgigantens senaste tidning nu i veckan, där står det 14 juni bland annat. På webhallen.com också.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nu har de ändrat på Webhallen till den 21:a för Xbox360-versionen. Till PC verkar det fortfarande vara den 14:e som gäller.

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Imorrn (torsdagen den 14 juni).

Jag ser den 21:a som releasedatum på de flesta onlinebutiker, tycker att de borde ha ändrat det nu när det är så nära release.

Fick hem elgigantens senaste tidning nu i veckan, där står det 14 juni bland annat. På webhallen.com också.

Därav "de flesta". På Webhallen har de som sagt releasedatumet satt på den 21:a.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Marv:

När släpps Dirt egentligen? Jag trodde den 15:e var det officiella releasedatumet i europa men när man kollar runt på spelsiter och onlineshops så står det allt från den 14:e till den 29:e.

Imorrn (torsdagen den 14 juni).

Jag ser den 21:a som releasedatum på de flesta onlinebutiker, tycker att de borde ha ändrat det nu när det är så nära release.

Fick hem elgigantens senaste tidning nu i veckan, där står det 14 juni bland annat. På webhallen.com också.

Därav "de flesta". På Webhallen har de som sagt releasedatumet satt på den 21:a.

Det har då ändrats idag på Webhallen, för igår stod det den 14 juni.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

12
Skriv svar