Medlem
Shrek The Third

Hellu!

Tycker bara att det är konstigt att Shrek 3 redan släppts i USA (5/5) och släpps i slutet av augusti i Sverige, nästan 4 månader före oss alltså. Orättvist eller orättvist?!

/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

De släpper väl spelet i samband med filmen? Den kom upp på biograferna i USA den 18:e maj medan den inte kommer till Sverige förens i just slutet av augusti, mer specifict den 31:a. Att filmen inte kommer hit till oss tidigare är b.la. p.g.a att den ska dubbas, antar att de ska göra samma sak med spelet och väntar då så de kan släppa det i samband med filmen även här i Sverige.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Orättvist? Tycker att det är ett plus för oss Européer, då det spelet suger pung, iaf enligt mig...

Medlem

Bara att vänta på Shrek The Fourth annars


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Orättvist? Tycker att det är ett plus för oss Européer, då det spelet suger pung, iaf enligt mig...

Woooooooord


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem
Skrivet av eDy:
Skrivet av Picke:

Orättvist? Tycker att det är ett plus för oss Européer, då det spelet suger pung, iaf enligt mig...

Woooooooord

Spelet är inte ens till mig, utan till min 8 åriga lilla syster som älskar Shrek filmerna.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av eDy:
Skrivet av Picke:

Orättvist? Tycker att det är ett plus för oss Européer, då det spelet suger pung, iaf enligt mig...

Woooooooord

Spelet är inte ens till mig, utan till min 8 åriga lilla syster som älskar Shrek filmerna.

Jo det brukar låta så

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av eDy:
Skrivet av Picke:

Orättvist? Tycker att det är ett plus för oss Européer, då det spelet suger pung, iaf enligt mig...

Woooooooord

Spelet är inte ens till mig, utan till min 8 åriga lilla syster som älskar Shrek filmerna.

Jo det brukar låta så

Haha! Men seriöst, jag menar allvar. Det är klart att jag hjälper henne att låsa upp achievement men det är inget jag kommer sitta och spela direkt..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar