Cod3 achievement

Inaktiv
Cod3 achievement

Tja, en snabb fråga, den achievement som heter "Rifleman", vad är det för vapen man ska använda där? jag får inte grepp om det.

Tack på förhand

Medlem

Använd bara rifles. Som M1 garnada eller Kr98 tror jag den heter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

har för mig att jag har testat det :S får ge det ett nytt försök.

Inaktiv

Lättas att göra på det första(?) Brittiska updraget där man smyger sig på en tysk i början, ta hans vapen och använd sedan det vapnet uppdraget ut. Så jag fick det iaf

Inaktiv

det är rätt så tidigt i spelet va? har inget minne av att det ens har hänt när jag gick genom spelet.

Medlem
Skrivet av F_ready:

det är rätt så tidigt i spelet va? har inget minne av att det ens har hänt när jag gick genom spelet.

Jo, ganska.

Det börjar med att du faller ner på marken med fallskärm och en tysk kommer fram till dig och ska sjuta, men just då blir han skjuten av en rysk som räddar dig. Sedan träffar du ryskens "lilla armé" och smyger vidare i mörkret. Sen hamnar ni bakom en tysk som du ska meela ner.

Friskat upp minnet?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

det friskade verkligen upp minnet tack ska du ha walt

Medlem

Inga problem alls!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fast det är franska motståndsrörelsen, inte ryska

Inaktiv
Skrivet av Picke:

Fast det är franska motståndsrörelsen, inte ryska

Det är inte så noga

Inaktiv

Ursäkta igen men gör det något om man dör någon gång på uppdraget? det viktigaste är väll ändå att man enbart använder single fire ?

Inaktiv

Tror inte det är ok att dö, inte helt säker dock

Inaktiv

Det visade sig faktiskt vara helt ok jag råkade även kasta en smokegrenade, nu står där i o för sig inget specificerat om det, men det gälldes ändå

Inaktiv

En annan fråga. Vad är en bolt assualt rifle??


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Det är när du måste ladda efter varje enskilt skott om jag minns rätt.

Medlem

Ja, eller rättare sagt. De gevär som du måste göra en matelrörelse efter varje skott. Kar98 t ex.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Ja, eller rättare sagt. De gevär som du måste göra en matelrörelse efter varje skott. Kar98 t ex.

Tack för svaret. Klarade uppdraget/achievementen.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar