Spel med monsterprojektor i Stockholm

Inaktiv
Spel med monsterprojektor i Stockholm
Medlem

Bra film


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Häftigt!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fasen va coolt!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nice Kan ju bli en ny grej att åka runt och köra Xbox med jätteprojektor i storstäder!

Inaktiv

Undra vad den projektorn kostar?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Nice!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Påminner om Piratpartiets valkampanj när några av våra eldsjälar åkte omkring i bil och projicerade Piratskeppet på husfasader.

Inaktiv

Det där var rätt soft!8) Hade ni något ljud oxå? Hade ju vart tungt med ett par feta jävla högtalare.

Medlem

coolt, kan man inte få lite mer specifikation vad för utrustning ni körde med förutom 360n dåra ofc?

Medlem

Soft

Va var det för projektor?

Medlem

Mumma


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

fue
Medlem

hehe häftigt

Medlem

vilka jävla nördar..

Inaktiv
Skrivet av Zapy:

coolt, kan man inte få lite mer specifikation vad för utrustning ni körde med förutom 360n dåra ofc?

Projektorn vad av märket Sanyo och lyste i ett antal tusen ansilumen, minns inte exakt nu men kan lätt kolla upp. Två elverk, ett till Xboxen, det andra elverket körde vi till projektorn.

Såhär i efterhand tror jag att man skulel kunna komma rätt långt på ett elverk + en lite mindre hemprojektor. Ett annat alternativ är att använda sig av befintliga eluttag på stan, finns en del sånna lite här och där. Då slipper man släpa med sig elverk.

Medlem
Skrivet av UrbanXbox:
Skrivet av Zapy:

coolt, kan man inte få lite mer specifikation vad för utrustning ni körde med förutom 360n dåra ofc?

Projektorn vad av märket Sanyo och lyste i ett antal tusen ansilumen, minns inte exakt nu men kan lätt kolla upp. Två elverk, ett till Xboxen, det andra elverket körde vi till projektorn.

Såhär i efterhand tror jag att man skulel kunna komma rätt långt på ett elverk + en lite mindre hemprojektor. Ett annat alternativ är att använda sig av befintliga eluttag på stan, finns en del sånna lite här och där. Då slipper man släpa med sig elverk.

elverk kan man ju ha som backup, som du säger så finns det ju elutag lite här och där (har för mig att det finns i lyktstolpar om man skruvar bort plåten där proppen sitter) det har ju varit fränare om man hade haft en liten störe ljudanläggning eller ja varför inte bara ett " logitech z-5500 paket " (går att kräma på bra tills det börjar brusa, farsan köpte det som heambio högtalare )

och mindre proje som du säger kanske, dock är det ju rätt fett att ha en stor en som ger den bilden den gav (hyrde ni den eller nån ni fick låna?) dock saknade jag uppmärksamheten från folk (kanske inte det ni sökte men endå) jag hade nog dragit stureplan, medis och liknande ist

just my 5 cents ;D

Jag hoppas på en uppföljare iaf

Medlem

Det där kallar jag storbilds-TV

Youtube-proffs
Skrivet av Cyberz:

vilka jävla nördar..

Tror du ägde upp dig själv lite där när din signatur är

{~Asus A8N32-SLI DELUXE~}*{AMD Athlon 64 X2 4400~}*{~XFX GeForce 7800GT SLI~}*{~OCZ PC4000~}~}*{~Logitec G15~}*
{-PS3 - Cyberz_}*{XB360 - Cyberz22}*

Urban Xbox är förövrigt coolt som faen, kom till Göteborg


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Haha skön idé Vore ju tufft om ni hade med er en fet ljudanläggning också.


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av Cyberz:

vilka jävla nördar..

Tror du ägde upp dig själv lite där när din signatur är

{~Asus A8N32-SLI DELUXE~}*{AMD Athlon 64 X2 4400~}*{~XFX GeForce 7800GT SLI~}*{~OCZ PC4000~}~}*{~Logitec G15~}*
{-PS3 - Cyberz_}*{XB360 - Cyberz22}*

Urban Xbox är förövrigt coolt som faen, kom till Göteborg

Lol, word


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Riktigt häftigt kom förbi örebro med det där nån gång kmr lätt dit o kollar

Medlem

det där vafanimej en najjs video ;D, håller med sgt_lol kom till örebro och äg lite ;D

Medlem

coolt skulle vilja göra det själv:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar