Command & Conquer 3

Inaktiv
Command & Conquer 3

Finns det några här som har köpt spelet?
Jag införskaffade mig ett ex på releasedag och har nött hela helgen nu, och måste säga; Fan vad roligt det är!:up:
Kanske finns nån här på forumet som vill lira lite?8)

Medlem

Har kört demot på 360, men måste säga att strategi spel skall spelas på dator. Mycket lättare med mus. Det tycker säkert inte du, men det var mitt tycke


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ja, så tyckte jag förr också. Men jag spelade Command & Conquer och Red Alert på PlayStation back in the days. Men sen när man skaffade en data så var jag ju fast på strategi spel på datan. Men efter att jag laddade ner demot på C&C3 på 360 så ändrade jag inställning på direkten. Jag blev förvånad över hur bra det funkade, och hur kul det var:) Jag hade ju tänkt att skaffa C&C3 på data först, men det blev på 360 istället;)

Medlem
Skrivet av d00kie:

Ja, så tyckte jag förr också. Men jag spelade Command & Conquer och Red Alert på PlayStation back in the days. Men sen när man skaffade en data så var jag ju fast på strategi spel på datan. Men efter att jag laddade ner demot på C&C3 på 360 så ändrade jag inställning på direkten. Jag blev förvånad över hur bra det funkade, och hur kul det var:) Jag hade ju tänkt att skaffa C&C3 på data först, men det blev på 360 istället;)

Skulle nog också köpa det till 360'n om jag inte hade det till datorn.. men det blir nästan ett dubbel köp om jag köper det till 360'n nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag tycker ändå att du ska köpa det;)

Medlem

Fast jag har klarat det på PC? Det är ju exakt samma uppdrag


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Aa, men inte det jag tänkte på. Tänkte mer på att jag kan få slakta dig på lite MP;)
Finns det ingen här på forumet som köpt det?8)

Medlem

Du slakta mig? Hihi

Ämen vi får se, kanske skaffar det sen..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

har det men har inte nerver för att lira det online hehe. sitter ju ffs å skriker på tvn

fue
Medlem
Inaktiv

Layne, du kanske har lust att mötas nån gång?

Finns det verkligen inga fler här på forumet som har det?

1
Skriv svar