Uncharted: Drake's Fortune

Medlem
Uncharted: Drake's Fortune

Såg denna nyhet på www.ps3bloggen.se.
http://www.ps3bloggen.se/spel/mer-om-uncharted-drakes-fortune

Verkar ha en bra spelkänsla med platformsbaserande spel och roligt stridande. Grafiken och stämningen ser ut att vara väldigt bra! Påminner lite om en blanding av Tombraider och Racthet & Clank.

Står att en release kanske kommer i december, något man kan se fram emot till vintern.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv
Medlem

fruktansvärt bra animationer och karaktärers symbios med omgivningen verkar helt lysande!

lite pussel och plattformshoppning blandat med vad som verkar vara riktigt mäktiga eldstrider!

Men jag är lite orolig för att spelet kan bli väldigt kort...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

fruktansvärt bra animationer och karaktärers symbios med omgivningen verkar helt lysande!

lite pussel och plattformshoppning blandat med vad som verkar vara riktigt mäktiga eldstrider!

Men jag är lite orolig för att spelet kan bli väldigt kort...

Enligt intervjuer med Naughty Dog så siktar de på en speltid mellan 10 och 15 timmar.

Medlem
Skrivet av Soulless:

fruktansvärt bra animationer och karaktärers symbios med omgivningen verkar helt lysande!

lite pussel och plattformshoppning blandat med vad som verkar vara riktigt mäktiga eldstrider!

Men jag är lite orolig för att spelet kan bli väldigt kort...

Baserat på...?
Heavenly Sword?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Vet att jag kommer bli grillad för detta hehe men får tunga Gears vibbar av gameplay i fighterna ;p

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Soulless:

fruktansvärt bra animationer och karaktärers symbios med omgivningen verkar helt lysande!

lite pussel och plattformshoppning blandat med vad som verkar vara riktigt mäktiga eldstrider!

Men jag är lite orolig för att spelet kan bli väldigt kort...

Baserat på...?
Heavenly Sword?

läst en del folk som påstår detta, dock helt utan referenser så inget annat än rykten.

men det känns ibland som att alla spel som kommer med en hypad grafik har en tendens att bli så korta, bl. a. som du nämner Heavenly sword samt 360ns slagskepp Gears of war.

Detta ger mig självklart även stor oro över att KZ2 spelas igenom på endast några timmar, vilket skulle vara ett fjasko, men FPS har ju nyttan utav en bra multiplayer platform vilket förlänger spelglädjen avsevärt. Drakes Fortune lär väl endast bli singleplayer?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Enligt mina antagaden borde det bara bli singleplayer p.g.a. alla platformsspels liknande delarna i spelet. Men det är nog inte helt omöjligt, dock jag tror det inte är någon idé att hoppas om det. Hoppas inte det.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Soulless:

fruktansvärt bra animationer och karaktärers symbios med omgivningen verkar helt lysande!

lite pussel och plattformshoppning blandat med vad som verkar vara riktigt mäktiga eldstrider!

Men jag är lite orolig för att spelet kan bli väldigt kort...

Baserat på...?
Heavenly Sword?

läst en del folk som påstår detta, dock helt utan referenser så inget annat än rykten.

men det känns ibland som att alla spel som kommer med en hypad grafik har en tendens att bli så korta, bl. a. som du nämner Heavenly sword samt 360ns slagskepp Gears of war.

Detta ger mig självklart även stor oro över att KZ2 spelas igenom på endast några timmar, vilket skulle vara ett fjasko, men FPS har ju nyttan utav en bra multiplayer platform vilket förlänger spelglädjen avsevärt. Drakes Fortune lär väl endast bli singleplayer?

Håller med dig. Tyvärr

KZ2 ska och borde inte vara kort eftersom det är ett sådan flagskepp spel så det heter duga... Sen som du säger så har den MP och det förlänger, jämfört med Uncharted.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar