Medlem
Fanboy forum...

Kan inte fragzone skapa ett nytt forum inom konsollkategorin där alla fanboys kan hata varandra, så vi slipper allt skitsnack på de övriga konsollforumen. finns knappt en tråd på varken microsoft eller sony forumet där inte någon från det ena spyr ut sig skit över den andra...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Det låter som ett mycket bra förslag. Låt BBB bli hedersmoderator för forumet.


signatur
Inaktiv

håller med Gullefjun angående BBB

har tyvärr inte varit inne i xbot forumet själv, kanske skulle gå dit o se hur det ser ut på den fronten
palla deffa hela tiden lixom..

Medlem

Håller med.
Fattar inte hur folk orkar hålla på å "försvara" sin konsoll så jäkla mycket.
Har båda 2, älskar båda 2 lika mycket.

Medlem

Gamespot har systemwars hehe någon motsvarighet till det kanske

Medlem

En helt avskild avdelning verkar meningslöst. Jag tror att om alla bara försöker använda det lilla bonnvett som en medelsvensson anses ha ser jag inget fel i att fans från båda sidorna kan diskutera och resonera med varandra. Det som dock är käpprätt åt helvete är när folk skriver inlägg:
- i avsikt att provocera andra
- som inte tillför något till ämnet i fråga
- utan någon substans i förhållande till ämnet/frågan i syfte att skapa osämja

Om alla följer dessa enkla, och ganska självklara tumregler, blir detta ett mycket trevligare forum.

Medlem
Skrivet av Hubbe:

En helt avskild avdelning verkar meningslöst. Jag tror att om alla bara försöker använda det lilla bonnvett som en medelsvensson anses ha ser jag inget fel i att fans från båda sidorna kan diskutera och resonera med varandra. Det som dock är käpprätt åt helvete är när folk skriver inlägg:
- i avsikt att provocera andra
- som inte tillför något till ämnet i fråga
- utan någon substans i förhållande till ämnet/frågan i syfte att skapa osämja

Om alla följer dessa enkla, och ganska självklara tumregler, blir detta ett mycket trevligare forum.

OM alla följde dessa självklara regler, ja, men det gör vi inte


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

^- Tror inte detta existerar på något forum på nätet sålänge det förekommer diskussioner

Inaktiv

kanske dax att införa vissa grejer som finns i typ fotboll.
är man för jobbig då får man ett gult kort.
är man för jobbig ännu en gång då blir det ett rött kort och utvisning en dag eller så som straff.

hade det inte funkat ?

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

kanske dax att införa vissa grejer som finns i typ fotboll.
är man för jobbig då får man ett gult kort.
är man för jobbig ännu en gång då blir det ett rött kort och utvisning en dag eller så som straff.

hade det inte funkat ?

SÄMSTA bortförklaringen, ever,

BangBoom360Fanboy


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

ok ok,
ska från och med nu bli en helt ny människa.
inga mer påhopp eller smutskastning från min sida.

att diskutera om något är bra eller dåligt vill man ju alltid göra, men inte på nåt dåligt sätt.

lovar och svär.

Medlem

Det ska bli intressant att se. Tar en screenshot på det du skrev som minne

Sen tror jag inte att ett eget forum med bara smutskastning är en så värst bra idé. Det kan nog leda till en hel del konflikter som enklast undviks genom att helt enkelt strunta i att skriva meningslösa inlägg.

Medlem

Bah, trodde det var ett forum om mig


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
1
Skriv svar