playstation store

Inaktiv
playstation store

jag undrar om det går på något annat sätt att köpa uppdateringar till motorstorm har provat 2 olika kontokort men det funkar inte och i framtiden så kan man förmodligen köpa uppdateringar till varje spel som kommer.

Medlem

Tror inte det, själv tycker jag att det är dåligt att man måste betala ännu mer när ett spel kostar ca 700 kr.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Köpa uppdateringar ?
På xbox360 får du gratis uppdateringar, både till retrospel och nya spel. Så är det när Sony har gratistjänst online.

Medlem

ännu en gång visar bangboombang att han inte har en aning vad han pratar om i sina försök att smutskasta sony och ps3...

det är inte uppdateringar utan tillägg som man får betala för, precis som karttillägget till gears of war. GeoW tillägg är numer gratis, vilket säkert motorstorms tillägg kommer bli längre fram.

speluppdateringar och buggfixar är och förblir gratis, precis som hela onlinetjänsten, till skillnad från xbl.

däremot tycker jag att dessa tillägg som motorstorm nu får borde funnits i spelet vid release, spelet var ju väldigt fattigt på innehåll.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

BBB är bara en liten osäker fjortis som häpet försöker intala sig själv att han har gjort rätt val.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

Köpa uppdateringar ?
På xbox360 får du gratis uppdateringar, både till retrospel och nya spel. Så är det när Sony har gratistjänst online.

Det e ju inte sant för fem öre.
Jag fick betela för upddateringar till GRAW på xbox live.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Köpa uppdateringar ?
På xbox360 får du gratis uppdateringar, både till retrospel och nya spel. Så är det när Sony har gratistjänst online.

Det är skillnad på patchar och DLC lille vän. Men det kan man ju bortse ifrån när man är forumtroll.

1
Skriv svar