Sega Rally Revo.

Medlem
Sega Rally Revo.

Är det jag den enda som är grymt besviken på spelet?
Körde de två kartorna som finns tillgängliga på demot och efteråt kände jag mig grymt besviken.
Vad hände med naturen som skulle vara förstörbar? Så fort man drog till en raggarsväng ut i skogen stoppades man av den klassiska osynliga väggen. Och det där med att inget varv blir den andre lik tack vare att bilarna gör spår i vägen. Ja visst blir det spår, men att det förändrar hur man skall köra, nej.
Som sagt, är grymt besviken på Sega. Då är fortfarande den gamla arkadmaskinen bra mycket roligare.

Skate-demot vart ju i alla fall kungligt. Tony Hawk kan kamma sina spel!

Medlem

Jo Sega-demot var ingen höjdare. Däremot tycker jag inte heller Skate var särskilt bra.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Z0RRE:

Vad hände med naturen som skulle vara förstörbar?

Har de verkligen gått ut med att naturen skulle vara förstörbar? Enda jag hört är att själva vägunderlaget ändras.

Skrivet av Z0RRE:

Och det där med att inget varv blir den andre lik tack vare att bilarna gör spår i vägen. Ja visst blir det spår, men att det förändrar hur man skall köra, nej.

Det tycker jag att det blir, men det märks nog mest på snöbanorna, där det faktiskt går att nöta bort snön ända ner till asfalten, vilket medför att du får bättre grepp om du träffar de spåren...
Tycker att man får bättre grepp på de banorna i demot oxå.

Är dock även jag besviken och har avbokat mitt ex. Gillade inte styrningen.

Medlem

riktigt tråkigt spel! haha DiRT klår detta spel så lätt!

Medlem

Som hederlig gammal skate´are så är jag så försmiskat trött på de gamla Tony Hawk-spelen. Spelen är så orealistiska att man dör. Skate därimot påminner mycket om "Thrasher", ett stort plus.

Inaktiv
Skrivet av Z0RRE:

Som hederlig gammal skate´are så är jag så försmiskat trött på de gamla Tony Hawk-spelen. Spelen är så orealistiska att man dör. Skate därimot påminner mycket om "Thrasher", ett stort plus.

Vad har det med Sega Rally att göra?

Medlem

Inget att göra Men om du läser min första post så ser du att jag även ägnat det spelet en mening, som lite frisk luft ibland Sega Rally Revo som endast vart total besvikelse.
Och min andra post ang. Skate var ett svar på gullefjun´s post.
Vilket du säkert kan se om du bara läser igenom alla poster i 1,2 och 3 ordning.

Inaktiv

Men.... men... vem bryr sig om skate spel när det finns rally???

Medlem

var fan är demot eller är det bara på us store som vanligt ?

Medlem
Youtube-proffs

Nu körde jag spelet på boxen, och där kan jag säga, det sög, ingen känsla, inge kul alls, inga skador, fan inget alls för den delen. Nej usch detta spelet ska jag aldrig spela never again.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Håller med er, var värkligen en besvikelse. Sega Rally är ett skämt om man tittar på Dirt. Finns inte många bil spel där ute som slår dirt

1
Skriv svar