Spelar du fortfarande WIC och känner för att lira i en ny klan?

Inaktiv
Spelar du fortfarande WIC och känner för att lira i en ny klan?

Då ska du visa ditt intresse genom att svara i den här tråden. Jag är nämligen trött på att WIC:s klanscen så gott som endast består av 4 riktigt bra klaner som på ett väldigt långt tag inte haft något motstånd värt att nämna.

Så nu gör jag en intresseundersökning för att se om det finns några vettiga spelare här på FZ som, liksom jag, fortfarande älskar detta underbara spel. Du behöver inte vara en spelare utav absoluta toppklass, men det vore kul om du är såpass insatt att du vet vad till exempel en "artynoob" är för något och vad man gör för att undvika att vara en sådan (För att slippa bli flamed så passar jag på att säga att det givetvis finns undantag till detta, men i mitt tycke är 3HAA + 1REPAIR + 1HA att föredra, eller möjligtvis 4HAA + 2REPAIR).

Låter detta intressant? Hör då genast av dig, så får vi se vart detta leder. Det gör inte heller något om du är komplett nybörjare, jag kan undervisa dig, så lär vi oss känna spelet tillsammans

Passar dessutom på att säga att jag på vardagar mestadels stryker omkring i WICkvarteren efter kl. 6:00 då jag jobbar dagtid.

Medlem

Tjena låter väldigt kul, heter Ekluunds på WIC

Inaktiv

Hur klanig ska klanen va? En klan som möter andra klaner eller en klan med en lista av spelare som aldrig kommer spela tillsamans men ändå bär samma namn. Jag är intresserad vilket som. Jag nickar JustAnothrFag på Wic och lägg märke till att det står ...Anothr... så där utan e pga brist på plats.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Låter ballt! Fast jag har bara haft spelet i en dag xD

1
Skriv svar