Inaktiv
MTW

Har nyligen köpt ny dator som har vista...problemet är att jag inte kan spela MTW nu...finns det någon patch som kan lösa detta problem??:down:

Inaktiv

Jag vet faktiskt inte, men säg till när du har fått igång det så kanske vi kan lana lite : )

Medlem

Antar att det är M2TW du köpt och inte det första? För M2TW ska funka i Vista vad jag vet. Laddat hem alla patcher?


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

nej det är det första jag har hehe

Medlem
Skrivet av rahma:

nej det är det första jag har hehe

Coolt oavsett, det är ju ett kultspel. Har du expansionen viking invasion också?


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

att jag har...men som sagt, nu funkar ju inte det:(

Inaktiv

Så går det när man kör ett operativsystem som sammanställdes i helvetes verkstad av lucifer själv. -.-

Medlem
Skrivet av Snigelapa:

Så går det när man kör ett operativsystem som sammanställdes i helvetes verkstad av lucifer själv. -.-

Var likadant när vi bytte från 98 till XP, men tycker allt Vista är helt oki efter SP 1.

Men kommer alltid vara så att många gamla spel tappar stöd när vi byter OS, ganska nturligt då det är ofta gamla gränssnitt och omöjligt för alla att ge stöd åt dem längre. Brukar vara fans snarare som gör inofficiella patchar till dem.


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

finns det några sådana patcher då?

Medlem

Till första medieval? inte en aning har inte spelat det på många år. Kan ju prova och söka på det på http://www.twcenter.net/.


signatur

Gamer since day one!

1
Skriv svar