Spelet du klarat flest gånger v1.01

Inaktiv
Spelet du klarat flest gånger v1.01

Vilket singelplayer spel har du klarat flest gånger. Vad fick dig att köra om spelet så många gånger? Samt hur många gånger har du klarat det

Update information:
*Fixed an issue in sentence 2 causing posters to fail with their posts
*Slightly increased difficulty level by adding sentence 3
*Renamed headline making it look more interesting
*Added additional smilies for no particular reason


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

3. BioShock
2. Half Life 2
1. Call of Duty(1)


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Hmm det måste vara MGS1 till PS1, klarat det 40 gånger

Varför jag har kört det så många gånger är för att få en bra tid. Bäst hittils är 3h 23 min.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Age of empires 2 och warcraft 3 tror jag

Hade bara age of empires 2 när jag var liten och warcraft 3 för att är hur skoj som helst

Medlem
Skrivet av njörden:

Age of empires 2 och warcraft 3 tror jag

Jag måste nog även seja Age Of Empires 2. Har varvat Age Of Kings och The Conqueros kanske 20gånger.

Age Of Empires kommer alltid ligga varmt i mitt hjärta.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Inget mer hjärtlöst uppradande av spel nu. Se till att ni får med varför just detta spel. Night Hawk inlägg är ett prakt exmpel på hur det ska se ut


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Mass Effect är nog det spelet jag har spelat igenom flest gånger. Det är också det enda spelet som jag har börjat om från start direkt efter att eftertexterna hade rullat färdigt. Tveklöst en av dom största spelupplevelserna i min värld. Totalt har jag spelat igenom det nio gånger - mest för att det är så jävla bra men också för att jaga (så klart) achievements.


signatur
Medlem

Halo 3, sen kommer jag inte ihåg om det är något annat jag spelat om flera gånger men men..
Spelat om halo 3 flera gånger för att hjälpa kompisar, få achivements, hitta buggar och för att det helt enkelt är värt att spelas om flera gånger.


signatur

Wai

Medlem

Max Payne 2

Efter jag klarat det första gången så fick jag ett sug att spela om det igen, på svårare svårighetsgrad. Sen igen på snäppet värre, något som upprepade sig tills jag klarade det på alla svårighetsgrader. Sen började jag om av någon mystisk anledning.


signatur

Videomupp

Medlem

Brukar inte spela singeplayer lir, men Fahrenheit är nog det jag klarat mest.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Antingen är det GTA IV, GTA SA eller Bioshock. Tror nog det är GTA IV, samma anledning som Night Hawk, att försöka klara så snabbt som möjligt, bästa tiden jag fått är runt 15h tror jag.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Call of Duty 1/ United Offensive är dem jag klarat flest gånger. Varför? För jag hade inget annat att spela på den tiden:)

Medlem

Överlägset hidden and dangerous 2, har väl spelat igenom det minst 50 gånger.

Medlem

Demoversionen av Duke Nukem 3D! För att jag var ung och hade långt till affären. Hundratals gånger!

Medlem

Gears of War 1 i CoOp, varför? Jo, för att det är så jäkla kul


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Försöker snarare tänka på något som jag ens spelat mer än en gång... Vilket väl är ett grundkrav för att vara relevant för tråden.

Lutar ju åt något gammalt fint lir, från den tiden man inte hade lika stort urval av underhållning. Säger The Curse of Monkey Island så länge, då jag spelade igenom det på vanlig nivå först och sedan en gång på den klurigare nivån, vad de nu hette.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

1. Silent Hill 2
2. Silent Hill 1
3. Silent Hill 3

Har nog kört igenom dem en 20-30 gånger vardera


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

kan nog inte säga nått, pga "alla" bra/kul spel kör jag igenom två eller tre gånger. så det är nog ingen som sticker ut?
dock kanske det är nått spel i C&C serien.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Detta var ju en otroligt svår trod då man har spelat igenom en väldans massa simpla spel flera gånger. 8-bitars någon? Vissa spel kunde man ju spela om och om igen för att det var så kort fast ändå roligt. Teenage Mutant: Lost In Time? Tror det har avklarats minst 100 gånger.

Sen tetris om det nu kan räknas med.

/Alex
@Start Amd Select
http://startandselect.wordpress.com

Medlem

alla command & conquer spelen har ja nog klarat av minst 5 till 30 ggr var undantaget kanske ar tiberian sun da det e tok svart ibland och generals campaign hade sa dalig kansla jamfort me dem tdigare spelen.
star wars empire at war, det ar ett sa annorlunda spel med sina brister men ocksa me sina coola features som inte finns i manga andra spel.

Medlem

Quake. Kört speedruns och försökt slå de bästa tiderna.

Inaktiv

-Alla MGS spel säkert 100gånger om
-Zelda (nintendo 8bitars)
-Super mario (nintendo 8bitars)


signatur

Stolt medlem av SwedishGods

Medlem

Kingdom Hearts tror jag. 5-7 ggr.
Älskar det spelet och man gör ju ganska avgörande val direkt i början av spelet. Jag gjorde olika val nästan varje gång och Hoppade jag från Normal till Expert. Helt underbart spel bara. <:


signatur

Rawr

Medlem

Förmodligen Super Mario Bros på NES. Det var ett av de första spel jag skaffade och jag vet inte hur många gånger jag har klarat det.

Annars är jag ganska dålig på att spela igenom spel. Ofta börjar jag spela med stor entusiasm men efter ett tag tröttnar jag och börjar antingen om för att pröva en ny infalsvinkel eller också byter jag spel helt.

Medlem

>Vilket singelplayer spel har du klarat flest gånger.
Deus Ex (1)

>Vad fick dig att köra om spelet så många gånger?
Customiseringsfunktionen av skills och de olika spelsätten.

>Samt hur många gånger har du klarat det
Ingen aaaanig, men det är över 5 gånger jag kört genom hela questlinen.

Morrowind, Oblivion och Fallout 3 är bra kandidater till spel jag också spelar flera gånger.

Medlem

Civilization, det spelet har jag nött sönder back in the days... säkert klarat det runt 20-30 gånger.

Annars har man ju sprungit genom quake massor av gånger för speedruns.

Medlem

the legend of Zelda: Ocarina of time. 20 ggr

ligger på en stabil 7,5 h ;D

Medlem

Tveklöst Batman - Return of the Joker till Game Boy. Kanonspel för en sådär 15-16 år sen..


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Inaktiv

Mortal Kombat 4 skulle jag tro. Detta för att låsa upp samtliga videor man tillförskansar sig beroende på vem man klarar ut det med. Fast i och med den korta tid det tar så måste nog svaret, sett till reell speltid, bli:

>Vilket singelplayer spel har du klarat flest gånger.
Mafia.

>Vad fick dig att köra om spelet så många gånger?
Tack vare den fantastiska miljö och karaktäristiska aura spelet bjuder. Varje gång man ser en film på mafiatemat blir man så jävla sugen att sätta sig och dra igenom detta eminenta och tidsenliga gangsterepos ännu en gång.

>Samt hur många gånger har du klarat det?
Kan inte dra mig till minnes att jag hållt räkningen (alzheimersyndromen blir allt mer tydliga för var dag), men skulle uppskattningsvis säga 5-10 gånger.

Inaktiv

star wars jedi academy!!!

tror jag klarade det 15 gånger när hag var typ 8-9 år.

jag älskade star wars på den tiden.

12
Skriv svar