spel du vill ha?

Medlem
spel du vill ha?

Ja, vilka spel vill du ha?. Spelet behöver inte ens vara under utveckling. Berätta bara vilket sorts spel du vill ha :P.. skulle varit intressant att höra (Läsa för er petnogare). Själv så har jag ingen speciell ide på ett spel. Men jag vill iaf ha

Mirrors edge 2
Battlefield: "Bad company" 2
Ratchet & clank "qfb" 2
Uncharted: Among thieves.

Medlem

Är oerhört spänd på Assassins Creed 2. Har inte hört ett ljud om spelet än så länge, men jag älskade 1an fast det var grymt enformigt.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Mass Effect 2!! ffs ..o Diablo 3.

I fantasiland blir det Theme Hospital 2 och Dungeon Keeper 3. Ett buggfritt Fable 3 också, tack. Hmm.

/edit Kom på att klämma in Monkey Island 5 också. I fantasins värld, synd är.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Fable 3, Diablo 3, Darkfall online, The elder scrolls: Oblivion 2, The elder scrolls: Western, Battlefield: bad company 1/2, Css 2, Halo 4, Halo wars, Lord of the rings: Conquest, Halo 3: ODST, Age of conan - x360, Little big planet till x360, Battlefield Heroes, LEGO universe, Fallout 3, Two worlds: The temptation + en massa andra spel jag inte kommit på nu, uppdaterar nog sen!


signatur

Wai

Medlem

Elder Scrolls: Oblivion 2 lär nog aldrig hända. Däremot kommer garanterat Elder Scrolls 5.

Själv ser jag fram emot Final Fantasy 13 sviten. White Knight Chronicles verkar intressant också. Och nästa månad kommer det SRPG goodness i form av Disgaea 3 till PS3an. Ska ju inhandlas så det smäller om det hehe. Övriga titlar jag ser fram emot är Star Ocean 4, Tales of Vesperia och Tales of Symphonia 2. Om dom nu nånsin blir släppta i EU - annars får jag väl importera NTSC konsoller - för spela dom SKA jag hehe.


signatur
Medlem

Ett rollspel i CryEngine 2, utspelar sig i Fable-världen med stridssystem från Ninja Gaiden, dialogdjup från Cyclopean, öppna landskap från Oblivion, detaljrikedomen från Fable 2, storleken från Daggerfall, Co-Op som matchar Splinter Cell: Chaos Theory, en story som matchar MGS-serien (och bara för att alla säger att att den är så jäkla bra). Sen ska det självklart finnas röster till alla dialoger, inspelade av proffs och så många som möjligt, några miljarder rader dialoger borde räcka om alla invånare ska vara unika.

Det är ett spel jag vill ha, som ska komma till PC, och endast PC förstås.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Twisted Metall 2, det ska komma har man hört,
gillade verkligen det på PS2, visserligen var det kort, men grymt kul.

Medlem

Empire total war

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ett rollspel i CryEngine 2, utspelar sig i Fable-världen med stridssystem från Ninja Gaiden, dialogdjup från Cyclopean, öppna landskap från Oblivion, detaljrikedomen från Fable 2, storleken från Daggerfall, Co-Op som matchar Splinter Cell: Chaos Theory, en story som matchar MGS-serien (och bara för att alla säger att att den är så jäkla bra). Sen ska det självklart finnas röster till alla dialoger, inspelade av proffs och så många som möjligt, några miljarder rader dialoger borde räcka om alla invånare ska vara unika.

Det är ett spel jag vill ha, som ska komma till PC, och endast PC förstås.

... Jag ska försöka och fixa spelet tills nästa vecka då


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Den här tråden dyker upp då och då men jag antar väll att man kan ändra sig mellan varje gång den dyker upp.

Just nu väntar jag spännt på:
Empire: Total War
Men of War
Operation Flashpoint 2
Nästa spel från Massive
Dungeon Keeper 3
Star Wars Republic Commando 2
Empire mod kommersiella utgåvan där bugg antalet har halverats och grafiken piffats upp
Enemy Territory: Quake Wars expansions paket med nya kartor och fordon
Det riktiga Spore som Will Wrights sitter och gömmer någon stans


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Mirrors edge 2
Guitar Hero: World Tour.
KillZone 2.
Littlebig Planet
Metal Gear Solid 4
Diablo 3
God Of War 3


signatur

Rawr

Medlem

Ja det finns en del spel som man har väntat på:P
Thief 4
Hitman 4
Metal gear solid 5
Metal gear solid(ps3 remake)
Star wars republic commando 2
Mafia 2
Mafia 3
Half life 2 episod 3
Half life 3
God of war 3
Empire total war
Killzone 2
Jak and daxter 4
Sly 4
Ninja gaiden sigma 2


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Darkfall Online

Medlem
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Gran turismo 5 väntar jag också på

Medlem
Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Nytt Hitman!

Sen finns det ju en drös andra också. Just nu ligger nog Mafia II i toppen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Den perfekta spel smaken


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

kom just på ett nytt underbart spel. Ett tennisspel.

Man skjuter de olika skott med högerspaken (om man har spaken dragen åt vänster så har denne just tennisklubban åt vänster. Om man har spaken nere så kan man på ett sort sätt lobba och så. Skulle varit underbart. EA =)? Äga sönder virtua tennis :P?

Inaktiv
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Mainstream-smak? Finns det verkligen något sådant inom spelvärlden? Vad ska det vara då? En massa 2D-indiespel från någon hörna i norra Svergie, som två studenter på Umeå universitet har utvecklat och släppt på egen hand?

Penumbra, Bioshock och Alan Wake är ju knappast något varje Svensson sitter och spelar på en vardag. Visst, det finns väl ett par titlar i den listan som kan klassas som "mainstream" men det betyder ju inte direkt att det är dåliga spel. Half-Life och Mass Effect må till höra den kategorin, men det är absolut inte dåliga spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Försök och respektera andras åskiter


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

- Alan Wake
- Battlefield 3
- BioShock 2
- Call of Duty 6
- Condemned 3
- Crysis 2
- Dead Space 2
- Gran Turismo 5
- Half Life 2: Episode 3
- Half Life 3
- Killzone 2
- Penumbra 3
- World in Conflict 2
- Gears of War 3
- Mass Effect 2
- The Elder Scrolls 5

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Haft en jobbig dag?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

UT2k11 (Unreal Tornament) (som ska vara fett likt UT2k3)
hearts of iron 3-4-5-6-7-8-----9999999999999


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

En lång rad med spel

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Haft en jobbig dag?

Nej. Det är bara det att jag inte kan acceptera en komplett mainstreamer smak som den ultimata spelsmaken. Det går bara inte att inte säga emot.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av WaltX:

En lång rad med spel

Den perfekta spel smaken

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Haft en jobbig dag?

Nej. Det är bara det att jag inte kan acceptera en komplett mainstreamer smak som den ultimata spelsmaken. Det går bara inte att inte säga emot.

Du vet väl om att din åsikt är lika med noll, va?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ja det är klart att så länge du gillar det så ska du fortsätta med det. Ville bara poängtera att du inte har den perfekta spel smaken i allas ögon. Sen känns det som vissa inte förstog att jag bara skoja med er när...

Skrivet av ...theHarmlessWarrior:

Snarare värsta sortens mainstreamer smak jag sett på länge. Usch! Ska ni inte sätta er med era Apple Ipods och spendera dagen på facebook istället? Chansen finns ju att ni kan bli ännu likare vågen då. För om ni håller på så där så kommer det tillslut sluta i att ni får en bra smak och då sticker ju ni ut. Otäckt!

Även om det är lite så jag känner


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Typ Dexter Online.

Ena sidan är poliser och jagar seriemördare (Andra spelare) med forensics och andra polismedel (Swat-teams osv), andra sidan ska mörda och utföra sina ritualer och sånt utan att åka dit.

Och det SKA vara 18 års gräns på det, det ska INTE vara barnanpassat!

Medlem

COD 6
Crackdown 2
Battlefield 3


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

ah, cod 6, uppföljare till modern warfare, vill jag ha!

12
Skriv svar