Inaktiv
NHL 09-Be a Pro

Hej....köpte ett xbox 360 i julklapp och Nhl 09...Jag har börjat spela Be a Pro och i varje period paus får man ju positiva å negativa komentarer....och jag får nästan alltid en negativ kommentar "om att jag inte får släppa massa lösa puckar" jag undrar vad det är jag måste göra för att inte få den kritiken?...jag tycker inte jag tappar så värst många puckar.....Sen undrar jag om det finns något enkelt sätt att göra mål på spelet? dragskott i från ett visst ställe, slagskott i från ett visst ställe?,Kanske en viss typ av dragning och ett skott o.s.v....Tack på förhand

Medlem

Negativa komentarer får alla, även fast man gör en fel fri match typ :P.

Ett tips ang mål...Dina medspelare åker ofast ner mot runden vare gång för att det skall bli lättare att göra mål, du hänger med och åker mot målvakten, sen när du är precis framför målvakten "kallar" du på passet och försöker skjuta mellan målvaktens benskydd. Det är 90% chans att det blir mål då

Annars är det lättast att dra in puckarna med handledsskott, hällst ska en back skymma när du drar iväg skotet.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

när du ser runda ringen runt pucken (flera runda ringar) börjar lysa rött så är det så att du ska ta pucken. Annars så tar du inte de "lösa puckarna"

Inaktiv

Det som är coolt är att man kan se från båset.

1
Skriv svar