NHL09 på datorn ett skämmt?

Medlem
NHL09 på datorn ett skämmt?

Tjenare!

Har spelat NHL 09 hos kompisar förut på ps3 och värkligen beundrat spelet. Då kommer den dagen man inte kan motstå utan måste att skaffa det själv, men jag är en "Data-kille", alltså jag äger ingen konsol.

Jag är så besviken på spelet på datorn. Det är inte samma spel! Ingen känsla, inte samma möjligheter, you name it! Undrar om det är någon mer som spelat NHL 09 på både Data/Konsol och sett skillnader?

Medlem

Oooooo ja, skillnaden är gigantisk mellan konsol och PC. NHL 06 på PS2/Xbox är som NHL 09 på PC ungefär.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Håller med totalt. EA Sports har misslyckats totalt i år!

Medlem

EA Sports har misslyckats på PC sen 07 :\


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Har precis testat NHL 09 på PC. Sist jag spelade serien var på NHL 06, men börjar få suget tillbaka. På den tiden fanns ju EASO (EA Sports Online), men jag kan inte hitta det alternativet inne i spelet.
Har jag missat det någonstans? Eller har de lagt ner det helt och hållet? Vill ju kunna lira mot andra personer när jag själv känner för det, utan att behöva ragga upp IP-nummer hela tiden.

Medlem
Skrivet av Sardaukar:

Har precis testat NHL 09 på PC. Sist jag spelade serien var på NHL 06, men börjar få suget tillbaka. På den tiden fanns ju EASO (EA Sports Online), men jag kan inte hitta det alternativet inne i spelet.
Har jag missat det någonstans? Eller har de lagt ner det helt och hållet? Vill ju kunna lira mot andra personer när jag själv känner för det, utan att behöva ragga upp IP-nummer hela tiden.

Det finns inget som heter EA SPORTS ONLINE.. men det finns ett som heter EA SPORTS HOCKEY LEAGUE!


signatur

Wai

Medlem

Vill inte vara med i någon liga. Då blir man så bunden...

Medlem

Spela en vanlig match då?
Ingen skillnad!


signatur

Wai

Medlem

Säker på att det finns på PC? Hur går man isf tillväga?

Medlem
Skrivet av Sardaukar:

Säker på att det finns på PC? Hur går man isf tillväga?

Klart det måste finnas till pc, men inte vet jag hur man gör!


signatur

Wai

Medlem

Inte så säker på det. Jag tror EA återigen har pissat på oss PC-spelare...

1
Skriv svar