Vad vill DU ha i NHL 2010

Medlem
Vad vill DU ha i NHL 2010

1. Spela be a pro online med 2 på samma konsoll (man kan ju ha is på ändå tycker jag)
2. Verkligare publik
3. Fuskmål (åka köksvägen och skjuta sen) ska vara lösta
4. Målvakten ska kunna göra mer "panikräddningar".

skriv gärna vidare på listan ^^

Medlem

Göra arenor som dom ser ut i sverige, alltså inte bara kunna spela i Globen utan alla elitserie arenor.

Medlem

Publiken måste bli bättre, börja att dunka i plexit när det blir en snygg tackling osv.

En vidareutveckling på Be A Pro skulle vara intressant.

Annars så var NHL 09 snuskigt välgjort.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Publiken ska ha samma grafik som övriga hockey spelare och dom ska börja bua när dom tycker nån gör nåt fult. etc.


signatur

Wai

Inaktiv

jag tycker att publiken ok arenorna borde vara verkligare, och man borde se ismaskinerna i paus osv.

att man fick styra sin spelare på träningarna i be a pro:P:)


signatur

YNWA

Medlem

Vill ha fotboll i Nhl 2010

Medlem
Skrivet av Tepz:

Vill ha fotboll i Nhl 2010

Sånna helt onödiga komentarer kan du lika gärna lägga ner


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av Tepz:

Vill ha fotboll i Nhl 2010

en onödig komenter.:)


signatur

YNWA

Medlem

Ok, hmm.. varför inte möjligheten att lira utan domare och regler och kunna köra riktig grishockey ? Eller möjlighet att kunna köra som i Mutant Leageu Hockey,

kanske inte speciellt seriöst, men skulle nog vara kul att kunna göra det valet.

Inaktiv
Skrivet av Tepz:

Ok, hmm.. varför inte möjligheten att lira utan domare och regler och kunna köra riktig grishockey ? Eller möjlighet att kunna köra som i Mutant Leageu Hockey,

kanske inte speciellt seriöst, men skulle nog vara kul att kunna göra det valet.

bättre idè än förra gången gillar den verkligen. att kunna snacka sig till utvisingnar och kunna skälla ut domarn är nått som jag skulle villa se


signatur

YNWA

Medlem
Skrivet av bandy:

jag tycker att publiken ok arenorna borde vara verkligare, och man borde se ismaskinerna i paus osv.

att man fick styra sin spelare på träningarna i be a pro:P:)

ismaskinerna i paus vill jag också se.

Medlem
Skrivet av Zamuz:
Skrivet av bandy:

jag tycker att publiken ok arenorna borde vara verkligare, och man borde se ismaskinerna i paus osv.

att man fick styra sin spelare på träningarna i be a pro:P:)

ismaskinerna i paus vill jag också se.

Lmao, period pauserna vill man trycka bort så fort som möjligt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Dynasty mode för elitserien måste dom också lägga till

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Dynasty mode för elitserien måste dom också lägga till

Palla lira Elitserien, när dom inte lägger någon extra tyngd på det :/


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av bandy:

...jsmaskinerna i paus osv...

Dom har man inte sett sen '00 :\


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

1. Vid onlinespel om man då vill slåss och trycker på "slåss-knappen". Så bör det visas en skylt "Fight" Eller nått. så nån någongång kan slåss..

2. Man skall kunna träffa domaren. inte en genomskinlig typ.

Inaktiv

1. Verkligare tacklingar. Nu är det ju bara händer upp i huvudet och klubbor högt.

2. 4 domare som i NHL, nu är det 1 domare som håller koll på allt. Dessutom är domaren "genomskinlig". Man ska kunna träffa målvakten.

3. Bättre slagsmål. Antingen dunkar man ner motståndaren på ett slag eller så står man bara och duckar och håller i varandra.

4. Publiken. Sen NHL 03 har det inte hänt så mycket med publiken, dessutom hade 03 lite roliga avbrott man kunde se i publiken.

Medlem
Skrivet av Zinsky:

1. Verkligare tacklingar. Nu är det ju bara händer upp i huvudet och klubbor högt.

2. 4 domare som i NHL, nu är det 1 domare som håller koll på allt. Dessutom är domaren "genomskinlig". Man ska kunna träffa målvakten.

3. Bättre slagsmål. Antingen dunkar man ner motståndaren på ett slag eller så står man bara och duckar och håller i varandra.

4. Publiken. Sen NHL 03 har det inte hänt så mycket med publiken, dessutom hade 03 lite roliga avbrott man kunde se i publiken.

1. Tacklingarna blev ju verkligare och roligare i nhl 09. men ännu bättre kan de ju bli

2. Ja, man ska kunna tacka (för det mesta utan framgång..) målvakten, skulle varit bra.

3. Håller med.

4. Om man trycker när man 'är online. Så får man se nån ur publiken som ställer sig upp, sätter sig ner och klappar. jätteroligt.. publiken borde verkligen förbättras.

Medlem

Ta till baka alla mot alla och en målis läget som fanns i 07'an? eller vilket år de nu va.. Va riktigt kul när man ledsna till på riktiga matcher...

Ett bra betyg på 09'e när många vill ändra publik med mera, sånt som inte ha med spelandet att göra direkt... Utan e mer utseende

Inte mycket som kan bli bättre i mina ögon.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

ja, verkligen! Free4All är verkligen underbart. Skulle varit perfa om det skulle funnits Free4All online också! Också bör man kunna stå som målvakt i Free4all (vet inte riktigt om du menade så. Aja..)

Medlem

Ahh free4all hette de.. Å hade vart riktigt ball online!

Önska även att när nån kompis eller nån vill spela ligamatch m.m mot en (online alltså) , när man själv spela en match (inte online då) att den pausa matchen eller nått å fråga om man vill spela online eller fortsätta matchen man höll på med...

(lite rörig text, men hoppas ni förstår)


signatur

PSN: Draobs

Inaktiv

Skulle VERKLIGEN vilja ha NHL2010 till Wii, sen vet jag ingenting mer, senaste NHL spelet jag körde var 05 ;P

Medlem

Skulle vilja ha nån slags mods till NHL 2010,
typ gubbarna kan se ut som zombies, hallickar , publiken är naken eller nåt annat knas, lite bus och knaseri valmöjligheter, spelet i sig ska ju fortsätta vara som vanligt.

Eller på nåt sätt kunna ersätta spelarnas ansikten med sitt eget grymt snygga fejs

Medlem
Skrivet av Tepz:

Skulle vilja ha nån slags mods till NHL 2010,
typ gubbarna kan se ut som zombies, hallickar , publiken är naken eller nåt annat knas, lite bus och knaseri valmöjligheter, spelet i sig ska ju fortsätta vara som vanligt.

Eller på nåt sätt kunna ersätta spelarnas ansikten med sitt eget grymt snygga fejs

Den drömmen kan man nog glömma


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Detta är 0,001 procents chans att det blir, men att kunna vara domare. Hehe, värsta kaoset

Inaktiv
Skrivet av Tepz:

Skulle vilja ha nån slags mods till NHL 2010,
typ gubbarna kan se ut som zombies, hallickar , publiken är naken eller nåt annat knas, lite bus och knaseri valmöjligheter, spelet i sig ska ju fortsätta vara som vanligt.

Eller på nåt sätt kunna ersätta spelarnas ansikten med sitt eget grymt snygga fejs

Något säger mig att det kommer att bli "NHL Proving Underground World 8 Need for Speed SE Ultra Body Slam" om man börjar göra det för oeseriöst.

Välja bort domare, spela som målvakt, bättre fighting och sen borde man själv kunna köra ismaskinen i pausen om man känner för det. Vore jävligt tufft haha

Inaktiv

Jag tycker man både ha större utbud på utrustning till målvakter.
Sen skulle jag vilja se mer verkligare räddningar också.

Medlem

Detta är till PC
Möjlighet att ha betydligt högre upplösning!!!!!!!!
Smartare AI
Bättre snyggare replays
Mjukare trovärdigare mer rörelse mönster
Kolla intro före match typ lasershow som på riktigt osv osv


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Skulle även vara kul att lira som domare 8).
En slags domare "Be A Pro", kanske inte att man blir bättre att blåsa i pipan. Utan kanske att man börjar i en unkig division och jobbar sig uppåt mot en bättre serie, man har ett slags säsongs krav från domarbasen.

Det skulle vara fränt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

ja, och i vissa fall så tar "domarbasen" och dömer om det var rätt beslutat att ta utvisning och sånt.

Coolt.. ja!

123
Skriv svar