Level 80 på 4 dagar

Inaktiv
Level 80 på 4 dagar

Såg den här på Swec:

http://upload.lhurgoyf.net/gal/Other/Zedkospicture023.JPG

Level 80 på 4 dagar och 7 timmar.

Medlem

den personen kan inte ha nåt liv.
iofs. ökar man snabbt. Vi har spelat ganska seriöst men långt ifrån 24/7 och ligger runt lv30


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

många har ju missbrukat en buggad quest, tror ingen legit lvl 80 finns ännu. dem som missbrukade questen ska få börja om från lvl 1 har jag hört.

Medlem

Har sett en som gjorde det fortare, har man spelat betan å spelar 24/7 så går det nog.

Gen
Medlem

Tydligen sov han bara när det var maintenance. Dock undrar jag hur han tog sig igenom det buggade La-nånting Plains området.

Medlem

helvete slitet och inte fan hinner man njuta av spelet då heller.

Medlem

Orkar inte med folk som ska vara först och bäst.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

uughh, fattar inte modet med det här, känns onödigt, men det e hans liv inte mitt,

undrar hur folk har råd att betala månads avgiften då dem flesta verkar inte ens ha ett jobb att sköta vid sidan om, eller skola om man hinner spela 24/7

Medlem

räcker att sjukanmäla sig några dar, det är ju allt som behövs om man ska slå rekordet
fast jag håller med om att det bara är överdrivet att ens utsätta sig för det här.
vad är det man vill bevisa ?

Medlem

Helt sjukt, skulle aldrig palla. Sitta och toknöta som en idiot är inte på något sätt roligt enligt mig, så det skulle förstöra hela spelet för mig :/

Men, så länge han inte har något bättre att lägga sin tid på (hur man nu inte kan ha det..? o_Ô) så är det juh kul för honom... typ!

Medlem

Tror säkert han/hon tycker det är roligt och tok levla och bli först men själv tycker jag nog det är roligare och njuta av grafiken och spelkänslan ett par gånger innan man försöker på sig med sånt där

Medlem

Finns väl en chans att bilden är fejk också?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jävlar vad maffit!

Sitter man 24/7 så ska detta gå.

Gör man allt rätt så funkar det.

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Finns väl en chans att bilden är fejk också?

Bilden är med all sannolikhet inte fejk. Man ser ju tydligt guildsajten i namnet så kollade där lite.
http://knightsofshadow.org/cs/forums/thread/44584.aspx

Det kan säkert gå att powerlevla fort om man vet hur man ska göra. I WoW tog det dock längre i början, innan en del listade ut bästa sätt att göra. Han som spelar kan ju ha kört hela closed beta och optimerat för att powerlevla där.

1
Skriv svar