Några frågor om klasser, om någon spelat AOC än.

Inaktiv
Några frågor om klasser, om någon spelat AOC än.

Informationen om vissa klasser på AoCs officiella sida suger ju ganska hårt för vissa klasser. ffa mage klasserna finns det nästan ingen information om så jag frågar här och hoppas på lite svar

Vilken klass har mest CC? Har läst att PoM ska ha
en hel del. Har PoM mest? och någon annan klass med mycket CC? Barbarian har jag hört har en del, fast mer eller mindre än genomsnitt?

Mest dot dmg? Det är kul att dotta folk och springa iväg

Mest single target burst dmg och dps? Assassin om jag förstått det rätt?

Vad utmärker necros mer än summons? Har dom mycket DD spells?

HoX, mest melee eller 50/50 melee/spells? Eller ungefär hur är fördelningen. Vad utmärker denna klass mer än att dom just meleear som caster? Har dom CC, snares, mycket hp??

Ranger - CC? Dps? Annat användbart?

Assassin - Lika mycket "utilities" som i WoW, tänker på evade, vanish, sprint, som gjorde klassen väldigt mångsidig. Likadant här eller är det mest dps som gäller?

Är i valet och kvalet mellan, PoM, Assassin, Ranger och någon av mage klasserna.

All input är välkommen.

Och en sista fråga, de som redan börjat spela och är lv 60 kommer dom vara på servrarna imorgon? (får min kopia på söndag, var så sent ute att bara siba hade ex kvar )

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Och en sista fråga, de som redan börjat spela och är lv 60 kommer dom vara på servrarna imorgon? (får min kopia på söndag, var så sent ute att bara siba hade ex kvar )

De som spelade i early access har sina gubbar vid launch. Men sedan har de också betalat en avgift för detta. Du hinner ikapp förr eller senare anyhow.

Tempest of Set är vad jag ska spela, det är både CC, Heal + aoe dps.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Ja de e sant, men de e roligast att spela där flest folk befinner sig. Mest att göra, fler att stöta på i world pvp etc. Inte kul om halva servern är lv 30 när man börjar och blir gankad etc. fast de e ju bara ett par dagar ska nog inte oroa mig

1
Skriv svar