Collector's Edition - Varning

Gen
Medlem
Collector's Edition - Varning

Fick mitt CE idag, öppnade boxen och kände en stark doft. Luktade på World Mapen och ramlade nästan av stolen. Det STINKER verkligen plast.

Vart tvungen att vädra kartan på altanen och även boxen, boken och allt annat. Känner mig rätt vimmelkantig om jag ska vara ärlig.

Så sitt i ett väl vädrat rum när du öppnar din box

QRT
Medlem

Nej du! Älskar sån doft!

Medlem
Skrivet av QRT:

Nej du! Älskar sån doft!

Japp, det är en doft man förknippar med något positivt.


signatur
Medlem

gillar färk plats doft

Medlem
Skrivet av karbon:

gillar färk plats doft

Samma hör


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

Säker på att det inte är stanken från kartan gjord av människohud som börjat ruttna?

Medlem

Lätt att det var ruttnande människohud....kyl ner den asap.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Lätt att det var ruttnande människohud....kyl ner den asap.

haha!

Medlem

Grymmaste CE-boxen jag någonsin har köpt
En (fet) art-book, "läder"-karta, 1dvd med Soundtrack och 1dvd med extramaterial.

Den ser bara inte ut som en fet bok på 3x2decimeter utan den till och med öppnas som en bok!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

CE-boxen var trevlig men den slår inte Lord of the rings online CE


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Doften är nya spel är något av det bästa som finns.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Fenix:

CE-boxen var trevlig men den slår inte Lord of the rings online CE

Menar du den för 750kr eller den för ca 2000 (eller om det var 5000), tyckte i alla fall den för 750 var helt onödig, men visst var den trevlig.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Fenix:

CE-boxen var trevlig men den slår inte Lord of the rings online CE

Menar du den för 750kr eller den för ca 2000 (eller om det var 5000), tyckte i alla fall den för 750 var helt onödig, men visst var den trevlig.

den för 1400kr med livstidsabbonemang. jag syftade dock på själva kvalitetsintrycket av boxen.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Fenix:

CE-boxen var trevlig men den slår inte Lord of the rings online CE

Menar du den för 750kr eller den för ca 2000 (eller om det var 5000), tyckte i alla fall den för 750 var helt onödig, men visst var den trevlig.

den för 1400kr med livstidsabbonemang. jag syftade dock på själva kvalitetsintrycket av boxen.

Okej, jo livstidsabbonemang är det inget fel på, speciellt inte när man tjänat in konstanden av det på mindre än ett år ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Gen
Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Doften är nya spel är något av det bästa som finns.

Helt i klass med doften av en ny bil

Skrivet av Gen:
Skrivet av Ravenknight:

Doften är nya spel är något av det bästa som finns.

Helt i klass med doften av en ny bil

hehe, jag tycker "ny-bil" doft luktar skit..typ banan eller nåt och jag mår alltid illa av det xD

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Okej, jo livstidsabbonemang är det inget fel på, speciellt inte när man tjänat in konstanden av det på mindre än ett år ^^

sant

nu verkar det som om varenda jävel fått drinking cape kod i mailen så aoc ce känns som en ripoff, även om den inte var så mycket dyrare än den vanliga.


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

hahaha plast doften är underbar 8)

Medlem

Haha, ja jag vart rätt överaskad när jag öppnade boxen. Kunde tro att det var en gummibåt jag köpt och inte Age of Conan. Kollade lite närmare på kartan, sedan när är "läder" vävt?

FYSK!

Inaktiv

"Leatherette" och "faux leather" stämde alltså

1
Skriv svar