Medlem
Account regg

Tjo, kan jag regga ett acc nu med förhandsbokningskoden på funcomes hemsida så jag har accet klappat och klart tills i morrn?, eller behövs det GC lr CC för att regga accet nu?

Medlem
Skrivet av karbon:

Tjo, kan jag regga ett acc nu med förhandsbokningskoden på funcomes hemsida så jag har accet klappat och klart tills i morrn?, eller behövs det GC lr CC för att regga accet nu?

Har för mig man behövde skriva in gamecard-kod eller kreditkortsinformation när man reggade sig, inte helt säker. Testa dig fram, inte så att koden försvinner efter man skrivit in den en gång och misslyckats.

Medlem

yaah, du måste skriva in gamecard-kod eller kreditkortsinformation för att regga ett konto.

Medlem

ok tack då vet jag, blir till att kirra det i morgon dårå när jag har ett game card

Medlem

Man måste väl kunna regga utan att behöva skriva i kredikortsinformation eller gamecard-kod? har ju 30 dagars gratis speltid nu ju. Äger inget kredikort och har inte köpt nått gamecard ännu...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar