Billigare med kredit?

Medlem
Billigare med kredit?

Jag undrar om det är billigare att betala med kredit kort? Eller är det samma pris som gäller för både kredit och gamecard. Om det är billigare så länka gärna där du hittade infon.

Inaktiv

Det verkar faktiskt som om att det är billigare med GameCard.

Då en månad kostar runt 140kr med kort.
Medans du får 2 månader för 219:- här

Edit: Men sen kan du ju iofs betala för 6 månader i taget med kort och då kan jag tänka mig att det blir billigare.

Medlem

Tack för svaret. Får man köra gratis i en månad när man har fått spelet och registrerat sej, eller måste man betala redan när man har fått spelet?

Inaktiv

Man får en gratismånad men först efter man betalat för en månad.
Regga spelet och betala för en månad och du får alltså 2 månader speltid.

Medlem

Så man måste köpa minst en månad först innan man får en gratis och kan börja spela?

Det vore konstigt om det vore så eftersom det inte står nåt om det...

Medlem

Så om jag tänker rätt, om jag köper ett GameCard (jag har tänkt att köpa ett nu vid release) och aktiverar GameCardet så får jag alltså 3 månaders speltid.

Notera att detta är det första MMO jag har köpt.

Medlem

Så vitt jag såg när jag reggade upp så krävs ett CC för att börja spela,

Men annars kostar en månad 15 euro + 15% skatt... vilket blir en hel del i månaden. Så GameCard är att rekomendera starkt.

Inaktiv

Du behöver inte betala för en månad men du måste välja subscription form, och då ingår att ange kortnummer. Om du anger det och sen tar cancel account så kommer du få spela gratismånaden utan att behöva betala för 1 månad till. Kommer ihåg när jag själv köpte Anarchy online och inte kunde skapa konto, fick springa till banken och skaffa kort illa kvickt, och då fanns inte pre-paid cards heller.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Så vitt jag såg när jag reggade upp så krävs ett CC för att börja spela,

Men annars kostar en månad 15 euro + 15% skatt... vilket blir en hel del i månaden. Så GameCard är att rekomendera starkt.

Så du aktiverade ditt konto med ett kredit i början, eller?

Medlem
Skrivet av tiaztok:

Du behöver inte betala för en månad men du måste välja subscription form, och då ingår att ange kortnummer. Om du anger det och sen tar cancel account så kommer du få spela gratismånaden utan att behöva betala för 1 månad till. Kommer ihåg när jag själv köpte Anarchy online och inte kunde skapa konto, fick springa till banken och skaffa kort illa kvickt, och då fanns inte pre-paid cards heller.

Och hur vet man om man har månaden då? Står det bredvid Playable until elr?

Inaktiv

Ja, eller open until, står i början av manualen

Medlem

Om man har Age Of COnan under Your Products har man iallafall aktiverat det med koden på baksidan av manualen iaf?

Inaktiv

View my subscriptions, sen trycker du Age of conan, sen ska det stå Open. Då har du skrivit in nyckeln.

Inaktiv

Om jag köper AoC imorn, kan jag testa det i 30 dagar? eller måste jag köpa GameCard för att aktivera kontot.

EDIT: Jag har inget kredit kort som funkar igenom internet.


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

kan man aktivera kotot med ett game card, utan att uppge nått kontantkorts nr eller krävs ett kontantkort?

Inaktiv

Är väll bara att gå till banken och fixa ett visakort, ni har väll inte köpt spelet fast ni är under 18?

Medlem
Skrivet av tiaztok:

Är väll bara att gå till banken och fixa ett visakort, ni har väll inte köpt spelet fast ni är under 18?

Är 18 men har inte haft orken att fixa ett nytt kreditkort,så därför undrar jag om det funkar att regga med GC

Inaktiv

Du behöver inget kreditkort, räcker med ett visa bankkort utan kredit. Prova att hitta på ett nummer, brukar fungera tror inte de kollar innan du ska betala om en månad.

Medlem

Du behöver varken kreditkort eller påhittade nummer till sådana.
Bara att välja "pay by cash" så fungerar det direkt.

Medlem

Jag undrar EXAKT hur mycket kostar EN månad med kredit med VAT och allt?

Medlem
Skrivet av duff beer:

Du behöver varken kreditkort eller påhittade nummer till sådana.
Bara att välja "pay by cash" så fungerar det direkt.

Och vad händer sedan då?

Medlem

Det är väl upp till dig vad som händer sen. Men vill du spela så kan du göra det i en månad, sen bestämmer du dig för om du vill fortsätta eller inte.
Då kan du välja vilket sätt du vill betala på.

1
Skriv svar