Battlefield 1943 inte på PS-Store?

Medlem
Battlefield 1943 inte på PS-Store?

Jag har nu letat efter spelet hela morgonen och dagen och den finns inte där. Någon som vet varför? Det skulle ju släppas idag. Eller följer vi någon löjlig USA tid så när klockan är typ 22:00 här så släpps det i US så går det att köpa det här?!

Medlem

enligt vad jag vet så kommer spelet släppas 00.00 ikväll (24.00)

Medlem

Det dök upp vid 18:30 ungefär! Inte på förstasidan, men vid new releases.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

jag vet, laddar ner det nu

Medlem

Oj, måste ta lång tid


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

då jag skrev dedär var den på 97 typ

Medlem

Japp jag hittade den också runt 18:00. Sjukt kul spel måste jag säga. Över mina förväntningar. Är dock mer för PC-FPS. Så det lär bli hur kul som helst när det släpps i september. Nån mer som ska införskaffa det till PC?

Medlem

Nah fatta hur fett det är med surround när flygplanen zommar förbi över ens huvud!!

Asgrymt ljud på planen asså!!

Medlem

Var roligt! Men fan Trial i bara 45 minuter

Medlem

bazti - köp det

Medlem
Skrivet av Type R:

Japp jag hittade den också runt 18:00. Sjukt kul spel måste jag säga. Över mina förväntningar. Är dock mer för PC-FPS. Så det lär bli hur kul som helst när det släpps i september. Nån mer som ska införskaffa det till PC?

Blir ett PC köp för mig, körde mina 30min och det var helt ok. Men tyckte på nått sett att det inte var riktigt kul att köra med kontroll. Lyckades få några headshots med sniper bössan lite för enkelt imo

Sen så kändes lite trögt när man skulle köra runt med bilar eller gå runt, visst sprint knappen finns men jag fick inte den där rätt känslan som jag brukar få när man kör med PCen. Men men!

Men annars riktigt kul att kunna spränga sönder byggnader osv! Kommer som sagt bli en kul höst med BF43

Medlem

jag bara älskar att flyga! :). en sån känsla

Medlem
Skrivet av Aiek:

bazti - köp det

Köpte det någon timme innan utmaningen startade

Medlem

Kostnad?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Kostnad?

120kr tror jag det var.

Ninjar tråden lite. någon som kan jämföra kontrollen mellan BF1943 och CoD 4, har alltid var negativ mot shooter på consol men efter att ha kört bf så är jag fast.Har CoD 4 till pc och gillar det skarpt men funderar på att köpa det till PS3, men är lite tveksam till hur kontrollen funkar där.Så skulle vilja ha lite feedback innan jag köper det.:)

inK
Medlem
Skrivet av Tank:
Skrivet av mosoloa1:

Kostnad?

120kr tror jag det var.

Ninjar tråden lite. någon som kan jämföra kontrollen mellan BF1943 och CoD 4, har alltid var negativ mot shooter på consol men efter att ha kört bf så är jag fast.Har CoD 4 till pc och gillar det skarpt men funderar på att köpa det till PS3, men är lite tveksam till hur kontrollen funkar där.Så skulle vilja ha lite feedback innan jag köper det.:)

Jag har inte kört CoD4 på PS3 men jag har spelat CoD: WaW och Quantum of Solace (som bygger på samma motor) samt Battlefield 1943/Bad Company.
Kontrollen skiljer sig en del faktiskt, jag tycker det är ganska jobbigt att spela båda spelen samtidigt.
Basic är ju samma; Sikta & skjuta.
Det som skiljer är; Ducka, meele, byta vapen.


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar