Båtarna - BF1943

Medlem
Båtarna - BF1943

Hej. Vet någon om man kommer kunna köra de stora båtarna? (hangarskeppen etc.)

Medlem

Det borde gå eftersom det gick i 1942.
annars vore det lite konstigt faktiskt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Mjo men på exempelvis BF2 fanns det hangarskepp som man inte kunde köra runt med.

Medlem

Nej, kommer inte att gå. Bara där för syns skull.

Medlem

Nja tror inte det går. Tycker faktiskt inte det var en hit på 1942. Var väl kul första gången, men fyllde nästan ingen funktion.

Medlem

Som sagt, det går INTE att köra hangarfartygen. Ser även ingen mening i det om man skulle


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Var endå jävligt "laggigt" när man var på ett hangarfartyg och någon körde det kommer jag ihåg.

Medlem
Skrivet av Jericho:

Som sagt, det går INTE att köra hangarfartygen. Ser även ingen mening i det om man skulle

Det var de som va tjusningen me det hela. Om båtarna hade varit fasta på wake island hade fienden kunnat förvänta sig vart dom ska landstiga ifrån. Men det kan man inte på 1942 - de kan lika gärna landstiga vid huvudbasen på ön - visst kan man köra ditt men man lär bli upptäckt.

Medlem

Ja det har du rätt i. Var faktiskt en häftig grej att man fick leta upp deras hangarfartyg och "spotta" det för sina teammates.

Medlem

själva grejen med det är för att fiedne flyg inte ska kunna sitta o nuka sönder det o veta exakt vart det är hela tiden..

cmd
Medlem

I BF1942 så kunde man "gömma" sitt skepp då man bara såg 100m framför sig pga "foggen"

I BF1943 har vi ingen distance fov så blir svårt att gömma sig!
Men nej, hangarskeppen går inte att köra, de agerar som fasta hemmabaser på Wake och Iwo.

Just pga de anledningarna ni skriver. Okej, det var "coolt" att man kunde köra dom men så fort nån gjorde det i BF1942 så störde man sig helt ärligt mycket på det


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Medlem
Skrivet av cmd:

I BF1942 så kunde man "gömma" sitt skepp då man bara såg 100m framför sig pga "foggen"

I BF1943 har vi ingen distance fov så blir svårt att gömma sig!
Men nej, hangarskeppen går inte att köra, de agerar som fasta hemmabaser på Wake och Iwo.

Just pga de anledningarna ni skriver. Okej, det var "coolt" att man kunde köra dom men så fort nån gjorde det i BF1942 så störde man sig helt ärligt mycket på det

Det beror på... om han hade kört upp hangarskeppet på land vilket det hände ibland så stör jag mig... men det hade jag kunnat köpa för det. Men det är inte mest hangarskepp jag vill kunna köra runt med, utan det är slagskeppen och dem små jagar-skeppen med kanoner.

1
Skriv svar