Battlefield 2 FileError

Medlem
Battlefield 2 FileError

Jag behöver akuthjälp!

Har försökt installera Battlefield 2 Complete Collection ett tag nu, men varje gång jag försöker installera just originalet (Battlefield 2) så står det "FileError: C:\Program\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe 2, Retry?".

Någon som vet vad som är fel?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ingen som vet vad som ska göras :'-( .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Flyttad, förhoppningsvis får du fler svar här


signatur

Videomupp

Medlem

Tack .
Märkte visst inte denna innan.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Så det händer alltså när du SKA installera det och inte när du ska starta det?

Medlem

Ja, det händer när det håller på att installeras.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Försökte du installera expansionerna först eller BF2?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Erhm... Battlefield 2. Hur så?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Verkar som om ingen kan svaret på ditt problem här.
Du kan i alla fall försöka med att om installera BF2 och försöka igen. Värt ett försök enligt mig.

Medlem

-____-'
That sucks. Men ok. Ska försöka få det att funka.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har inte complete collection, men är alla tidigare delar av Bf2 avinstallerade (om du nu har några?) Har du möjlighet att uppgradera spelet efter att första (vanilla)BF2 är installerat. Åtminstone när man installerar varje del för sig, kräver SF minst patch 1.3.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

testa att installera från .exe filerna på skivan, istället för autoinstall.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag kan installera expansionerna efter men ska pröva att installera från .exe filerna som daskedennis sade.

EDIT: Det funkade inte.

Jag tror det är något fel på skivan, antagligen så är det något fel på själva .exe delen i installeringsfilen... Fan!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har för mig jag också hade något liknande problem när jag installerade bf2 complete, men det kan också vara jag som fick för mig det (hade iaf problem med installationen), men försök söka på google och se ifall någon har svaret. Har för mig jag var tvungen å flytta och hålla på med filer för att få det att funka att installera... Var väldigt mysko iaf...

Lycka till ändå!

Medlem

Om du nu är rätt säker på att det är just skivan där felet ligger så föreslår jag som någon skrev tidigare att du tankar alltihopa från någon torrentsite (vill inte uppmuntra till "illegal nedladdning"), sen mountar du bara med en mini-image.

Betydligt skönare att slippa slänga in skivan varje gång man ska spela också.


signatur

"I don't need to get a "LIFE" , Im a gamer, I got lots o lifes"

Medlem

Har du köpt spelet, och inte får det att funka, så är det bara att returnera och antingen begära ny produkt, eller pengarna tillbaka.

Testa det först, innan du laddar ner en massa skit.


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar