TeamFRAGNation Söker Spelare

Medlem
TeamFRAGNation Söker Spelare

Info om klanen. ~~~~>

[VI SÖKER SPELARE TILL BÅDA SPELEN]

TeamFRAGNation är en nyskapt Call of Duty: 5 & 4 klan.TeamFRAGNation är en semi seriös klan som både vill ha kul men samtidigt spela matcher och pcw rätt ofta. Humor är också en viktig aspekt i våran klan då vi inte försöker ta allt på förstort allvar, Om vi skulle förlora någon match eller pcw så är det inget mer med det bara att ta nya tag igen. Vi har egen Hemsida och War server. Vi har 15 slot ventrilo 3.1 som är uppe 24/7. IRC - #TeamFRAGNation - Quakenet.

Vi spelar Hardcore och Normal på pcw och CB matcher.

Vi söker: ~~~~>

Spelare som kan spela kvällar men även på dagtid under helger. Vardagar från dvs 18:00 - 22:00.

Skill: Med - Med+

Ålder: 17+

Ventrilo 3.1 och ett fungerande headset med mic.

Humor och ett trevligt sätt att prata och spela. Vi tolererar varken kränkande ord mot spelar i klanen eller utanför utan man ska uppföra sig fint.

Om du känner dig intresserad så registrera dig på våran hemsida och skriv i forumet under tråden, Apply for membership.

http://www.TeamFRAGNation.com

Medlem

Låter förbaskat intressant, *reggar mig* :3
Spelar bara på normal och S&D
Ni kan lägga till mig i Cod:Waw, (FreeCake)
Hoppas att ni är bra nu* >: (

Medlem

Vad har du för msn? Så vi kan fortsätta prata där

Medlem

Come join us!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ingen som söker?

Medlem

Seriöst ingen som spelar CoD 5 eller 4 här WTF? Kom igen nu vi behöver folk..

Medlem

Skulle vara kul att lira i en cod4 clan, fast jag svär ofta (inte på folk, mer som uttryck). och sen är jag så förbaskat dålig

Skulle ju vara kul att test och spela i en klan iallafall, äger båda spelen cod4 till pc o cod waw till xbox men är för ung.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ni som är intresserade av att joina bara gå in på våran hemsida och applya i forumet.

TeamFRAGNation.com

*VI söker även COD4 SPELARE*

Medlem
Skrivet av HeXic:

Ni som är intresserade av att joina bara gå in på våran hemsida och applya i forumet.

TeamFRAGNation.com

*VI söker även COD4 SPELARE*

skrivit i forumet

Medlem

Söker Fler till Modern Warfare och World at War.

För att joina oss gå in på våran sida

www.TeamFRAGNation.com och skriv i forumet under apply for membership.

Medlem

Joina dem nu, de har snygga tröjor i sin shop ^^

GL HF i sökandet

Medlem

TeamFRAGNation är nu nerlagd pga olika skäl. Klanen kommer att uppstå när CoD 6 har release under 2009.

Medlem

Ajdå, GL HF i cod6

Medlem

wOOt nerlagd WTF


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar