Har alla COD claner tappat förståndet?!?!?!?

Medlem
Har alla COD claner tappat förståndet?!?!?!?

Min fråga är som tråden spelet är 18+ = svordomar och mördande knivar och att döda djur. Lik förbannat har jag gång på gång blivit kickad/bannad för att ha sagt fan eller fuck på servern :evil::evil: helt otroligt enligt mig. Varför kan dom inte acceptera att det finns folk som är bättre än dom själva? Och med det tåla det utan att hitta ett sätt att bli av med folk som svär lite då och då utan att vara "abusive" eller vara elak mot någon. IDIOTI!

Jag undrar om det finns några vettiga servrar som inte kickar för att man svär?

old gentleneb har inte kickat mig ännu iaf och vi kommer bra överens medans sweden online inte verkar fatta att dom kommer stötabort bra spelare från sina servrar om dom fortsätter som dom gör.
Bara för att nämna några.

vad är FZs reaktioner på detta??
(Är clanledare för en clan som inte kickar för att folk är bra eller för att dom svär om dom är trevliga i övrigt)

Medlem

Varför ska du svära över huvud taget? Det är endast onödigt, fult och försämrar stämningen.

Medlem

Kan inte förstå varför man ska hålla på och svära i spelet. Svära för sig själv är väl en sak, men det är en stämningsförstörare att svära åt andra om de verkligen, verkligen inte redan ber om det, i vilket fall jag hellre ser en kick eller två istället för VM i personangrepp.

Medlem

Det har inte att göra med att du är bra. Folk tycker lika illa om dåligt folk som inte kan kontrollera sig. Lär dig att inte svära där du inte får svära så är problemet löst.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Kan inte förstå varför man ska hålla på och svära i spelet. Svära för sig själv är väl en sak, men det är en stämningsförstörare att svära åt andra om de verkligen, verkligen inte redan ber om det, i vilket fall jag hellre ser en kick eller två istället för VM i personangrepp.

Som jag sa så handlar det inte om att hoppa på någon därav inte VM i person angrepp..... men om man blir skjuten så säger väldigt många FAN eller något liknande och jag tycker då inte det försämrar någon stämning brukar oftast bli besvarat med ett lol eller 2. Och ja admins brukar sällan kicka folk som inte är bättre än dom själva...

Medlem

man behöver inte skriva svär orden, man kan skrika dom hemma

Medlem

tycker att det är var mans ensak om man svär lite
Men man kan vara subtil och skriv 1/3:e del av svärordet bara eller skriva nåt kul som kan referera till en film eller så som Fook! Istället för fuck som aa reffar till komedi filmen meet the fookers
lite roligare imo eller o kalla folk för bingolotto eller nåt lattjo
fast vet inte när det gäller andra men ja svär lite mer när jag lirar I lan än online

Medlem

Svär högt för dig själv hemma istället, så slipper andra höra det.

Inaktiv

Den som kan spela spel utan att svära är inte helt normal.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Den som kan spela spel utan att svära är inte helt normal.

Den som inte klarar av att spela ett spel utan att svära är nog i minoritet.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Den som kan spela spel utan att svära är inte helt normal.

Kanske är så, men då kan man väl svära för sig själv istället för att skriva det på servern.

Inaktiv
Skrivet av båtsman:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Den som kan spela spel utan att svära är inte helt normal.

Kanske är så, men då kan man väl svära för sig själv istället för att skriva det på servern.

Kanske det. Men i sin vrede mot nybörgare i sitt lag kan ett fucking nuubs slinka ur vem som helst.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kanske det. Men i sin vrede mot nybörgare i sitt lag kan ett fucking nuubs slinka ur vem som helst.

Just sådant som förstör stämningen. Bättre att skrika det högt för sig själv istället för att skriva det. Det är väl en av anledningarna till att vissa servrar inte tillåter svärord.

nj
Medlem

Tillhör servern en klan så har de all rätt i världen att sätta vilka regler de vill eftersom det är de som antingen betalar för servern eller själva har ställt upp den privat.
Passar det inte så leta reda på en server som har andra reglar.

Finns verkligen inget värre än en server där allt och alla spammar svordomar och annat så fort de blir fraggade eller när de förlorar och allt är deras lag fel för de är ju guds gåva till FPS, etc...
Bland det första jag gör när jag börjar med något nytt FPS numera är att försöka hitta en vettig server med bra admins som ser till att kicka alla gnällpottor så man kan ha en bra och trevlig stämning på servern

Medlem

Jag tycker det låter mera som det är ni som tycker att stämningen blir dålig av lite svordomar som whinar för att folk svär inte tvärt om...

En rolig sak med COD5 spelar man på en karta med americaner så svär dom som borstbindare så fort någon american dödar någon vad ska alla whinande admins göra då? Kicka ljud uptagningarna i spelet??

Mitt tips till er som inte kan ta att någon säger några svärord på servern ibland är att sluta spela public o spela matcher istället.

Jag har slutat spela public i COD4 föra tt det finns så otrologigt många odugliga servrar.

Medlem

Varför måste du dela med att ditt svärande? bara strypa micen när du går igång, eller har du någon fetish att folk måste höra dig svära?

Tycker bara det bidrar till dålig stämning att svära varje gång man dör, otroligt löjligt

"Varför kan dom inte acceptera att det finns folk som är bättre än dom själva?"

Detta går inte ihop sig, du svär när du blir dödad men ändå så gör dom detta för att du är bättre? Går ej ihop sig. Börja bete dig som din ålder, om nu 23 stämmer.

Medlem
Skrivet av CivilAction:

Jag tycker det låter mera som det är ni som tycker att stämningen blir dålig av lite svordomar som whinar för att folk svär inte tvärt om...

En rolig sak med COD5 spelar man på en karta med americaner så svär dom som borstbindare så fort någon american dödar någon vad ska alla whinande admins göra då? Kicka ljud uptagningarna i spelet??

Mitt tips till er som inte kan ta att någon säger några svärord på servern ibland är att sluta spela public o spela matcher istället.

Jag har slutat spela public i COD4 föra tt det finns så otrologigt många odugliga servrar.

Det handlar inte om att svordomar är svordomar. Snarare folk som inte kan hålla sig ifrån svordomar faktiskt beter sig online. Det är inte trevligt med folk som vräker ur sig Fuck you, fittnoob, VAFAN?! etc. På samma sätt som det inte är trevligt att vistas i en kyrka. Eller att titta på Carola.

Japp, det är otrevligt med folk som svär, men man försöker få lite pli på dem, somnär man kommer in på ngn server utan kicks och de håller på och vrålar i mickarna och skriver i chatten: getta fuckout! ja ngt liknande, då kör man alltid med: "the magic word, please" elller "ask nicely". Det brukar funka mot otrevliga tölpar.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av båtsman:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Kanske det. Men i sin vrede mot nybörgare i sitt lag kan ett fucking nuubs slinka ur vem som helst.

Just sådant som förstör stämningen. Bättre att skrika det högt för sig själv istället för att skriva det. Det är väl en av anledningarna till att vissa servrar inte tillåter svärord.

Stämmningen kan ta sig så länge man inte vinner. När man börjar vinna då kan man diskutera stämmningen. Eftersom att nybörgaren förstör för alla andra i laget så förtjänar han/hon inte att bli behandlad som en vanlig spelare. Han må muta dig men han undslipper inte text chaten.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av nj:

Tillhör servern en klan så har de all rätt i världen att sätta vilka regler de vill eftersom det är de som antingen betalar för servern eller själva har ställt upp den privat.
Passar det inte så leta reda på en server som har andra reglar.

Om du kunde lägga krokben för gamlingar skulle du göra det? Bara för att man kan betyder inte det att man måste bete sig som en skitstövel


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av nj:

Tillhör servern en klan så har de all rätt i världen att sätta vilka regler de vill eftersom det är de som antingen betalar för servern eller själva har ställt upp den privat.
Passar det inte så leta reda på en server som har andra reglar.

Om du kunde lägga krokben för gamlingar skulle du göra det? Bara för att man kan betyder inte det att man måste bete sig som en skitstövel

Det är inte den specifika sever som beter sig som en skitstövel utan de som inte klarar att hålla sig till serverrules. Så skitstövelteorin föll ganska fort där på egen hand. ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Skulle kunna påstå att alla jävla retardklaner i CoD5 har tappat förståndet, varför vill de köra med alpha versionen av promod, den är helt åt helvete värdelös!

Men aja, åter till ämnet, jo, klanerna har tappat förståndet.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Stämmningen kan ta sig så länge man inte vinner. När man börjar vinna då kan man diskutera stämmningen. Eftersom att nybörgaren förstör för alla andra i laget så förtjänar han/hon inte att bli behandlad som en vanlig spelare. Han må muta dig men han undslipper inte text chaten.

Det är så fjantigt sagt att jag inte ens vet vad jag ska svara.

Medlem

Började med att spela public.. gick över till matchspelande, gick tillbaks till public..
e-dramat man kan få när man dödar någon som älskar att svära när dom dör är för bra för att gå miste om.
Själv så brukar jag inte svära allt för mycket.. Det händer, men då säger jag det för mig själv. Har insett på senare tid att det lönar sig aldrig att varva upp sig så mycket över ett spel.

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Skulle kunna påstå att alla jävla retardklaner i CoD5 har tappat förståndet, varför vill de köra med alpha versionen av promod, den är helt åt helvete värdelös!

Men aja, åter till ämnet, jo, klanerna har tappat förståndet.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Och vad jag menar med tråden är att om man INTE attackerar någon som att kalla honom/henne för jefla noob eller så utan helt enkelt att säga fan va illa de gick då eller liknande. Det kan knappast förstöra någon stämning eller?

Vad det gäller noobs så har alla servrar olika regler för det jag bryr mig inte så länge dom inte TKar mig lol

Medlem

ingen är intresserad om du blir arg eller irriterad håll det för dig själv.
och om servern har regler för att att hålla en bra stämning så håll den.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vad jag ser av omröstningen så leder vi som tycker det är okey att svära konstigt att det inte är accepterat då "alla" FPS spel är 18+

Finns dock servrar som har no bad language befor 21. Och det kan man acceptera barn skall inte spela spel där man dödar folk på mycket blodiga sätt.
För övrigt handlar det inte om att man blir arg eller inte.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Den som kan spela spel utan att svära är inte helt normal.

Jag svär som en borstbindare men jag har inga som helst problem med att låta bli att skriva det i chatten eller trycka in knappen för micen medan jag gör det.

Sen är det iofs stor underhållning när man hör en liten snorloska ung nog för att vara min egna oäkting sitta och svära och skrika förolämpningar och bättre blir det när man hör/ser "Hej då X" och sen blir personen kickad.

Medlem

Bra sagt propain ,
Sen civilaction inbillar du dig att bara för att pollen på ett forum säger en sak skulle överhuvudtaget vara tongivande för resten av spelarvärlden.

Och vad har 18+ på ett spel med att svära o göra är ju def inte synonymt med det.

Som sagt har servern eller klanen regler så håll dig till dom eller byt klan och server enkel matematik.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Bra sagt propain ,
Sen civilaction inbillar du dig att bara för att pollen på ett forum säger en sak skulle överhuvudtaget vara tongivande för resten av spelarvärlden.

Och vad har 18+ på ett spel med att svära o göra är ju def inte synonymt med det.

Som sagt har servern eller klanen regler så håll dig till dom eller byt klan och server enkel matematik.

Otroligt mycket tycker jag. Jag är som sagt redan clanledare för en rättså stor klan (ca 50 personer) så för min del spelar det mindre roll. Vad jag vill komma fram till är att det är enbart dom som whinar för att folk svär som stör sig på det.

Jag tror att det är mindre folk som stör sig på det än tvärt om och just det visar min poll. Dock kanske inte alla som spelar röstat men en inblick ger det iaf.

Dessutom så är det nästan uteslutande low skill klaner som har dessa regler. :up::heart:

Men men du vill ha din bestämda åsikt så visst Jag kommer fortsätta att svära på servrarna och se hur det går.

12
Skriv svar