COD WaW går som i Jello

Inaktiv
COD WaW går som i Jello

Har svår Jello känsla i singelplayer läget har inte ens provat multi för jag gissar att det är ännu värre

Burken jag sitter på är väl långt ifrån ett prestandard monster också men beror det på den eller är det nåt annat?

Spec:

Processor: 1x Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
RAM: 2GB
Graphic: NVIDIA GeForce 7500 LE

vet att det är en skräp burk så sådana kommentarer kan ni skippa men tar gärna emot tips på vad jag skall göra eller framför allt uppdatera om det är pga det?

/Z

Medlem

Kan tänka mig att ditt grafikkort är för klent!!

Vad kör du med för upplösning i spelet samt vad har du för skärm?

Dock så vet jag att en kompis kör med ett GF6800 ultra utan problem men jag vet inte hur stor skillnad det är mot ditt kort!

Enligt spelet så är det systemkrav på en 3.0GHz prolle som gäller så det kan även vara din prolle som inte hänger med!

Som sagt så har du ingen prestanda burk så det kanske är så enkelt att den inte klarar av de nya spel som kommer ut idag.
Finns kanske inget man kan gör för att få det att flyta på din burk.

Kanske dags för en uppgradering???

Hoppas det löser sig för dig för det är ett kanon spel!!!:up:

Inaktiv

Mmm är lite rädd för det att det även kan vara prollen som gör att det går segt men framför allt grafikkortet..

har kollat på detta kort: Asus GeForce 9800GT 1GB "HybridPower", PCI-Express 2.0, GDDR3,2xDVI-I/HDCP/HDMI ca1800:- (det kortet jag kan få tag i idag pga att man bor i sveriges ände och bara har en affär med hårdvaror)

vad tror ni som kan nåt om det kortet borde ju klara av WaW utan nå bekymmer??

Känner mig helt lost när det gäller hårdvara nu för tiden, sist när jag spelade så var SOF2 det jag körde och min burk med ett nvida 4600TI SE riktigt bra

Medlem

CPUn är för klen samt graffet är rätt så gammalt sorry kompis dags att uppgradera sig en aning.

Inaktiv

Nu fixat tackar för hjälpen lite mer kraft här och där räddade dagen

1
Skriv svar