CoD: WaW - Ett förstra intryck

Medlem
CoD: WaW - Ett förstra intryck

Själv sitter jag och genomgår slutfasen av installationen av färskvaran. Damp ner i brevlådan för 20 minuter sedan. Satt och gömde mig i en buske när brevbärarn lade i det bruna paketet, för att sedan totalt överfalla brevlådan och ta allt den hade.
Oj, nu blev det färdigt. Dags för patchinstallation då.

Under dagen lär väl en del av er ha testat spelet mer eller mindre, så här kan man kanske skriva om vad man tycker om spelet.

Jag återkommer ikväll.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Spelet är kanon tycker jag! Det var väl lite så här man önskade och hoppades på att tvåan skulle bli med tanke på förväntningarna efter det första spelet.

Med tanke på att man är tillbaka till WW2 som de flesta ser som en besvikelse så måste jag säga att dom lyckats riktigt bra både ljud och grafiskt sätt.

Har alltid och kommer nog alltid att gilla CoD serien, enormt sköna spel!!!!

Hoppas ni ALLA andra får en mycket trevlig stund med detta spel!!

Lycka till!

Medlem

Jo spelet äger, gillar det mkt mer än 4ran.
Dock retar man sig på massa saker som är överdrivet orealistiska även om cod aldrig har handlat om realism så är det mkt saker som nästan är påhittade eller som SÄLLAN användes som finns med.

Till exempel Apeture Sights på Mp40 och Thompson.
Eller det totalt jobbiga recon planet som fungerar precis som UAV.

Annars är dock spelet jävligt kul , men cod1 och cod2 lever för alltid i mitt hjärta, då var det skill och inte fullt med massa perks och skit överallt.

Tycker det var skit kul o prova lite single player för att sen dra ut o panga online ...Gillar både känslan o vapnen men måste dom skrika så förbaskat med den spruckna-högtalar-tysk-amerikanska-brytning online -*WE HAVE UNLEASHED THE HOUNDS* =P


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kört ca 2h och redan är spelet hur kul som hällst, riktigt bra kampanjer från båda hållen


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Kört ca 2h och redan är spelet hur kul som hällst, riktigt bra kampanjer från båda hållen

ja, speciellt de ryska banorna i sp är mästerliga


signatur

Sånt e livet

Inaktiv

Inte spelat SP

Men public är det skoj men matchspel är det inte bra.

Behöver patchas upp en massa först innan det är bra. Tyvärr blir nog annars WaW det minst populära tillsammans med UO i serien. Det är synd!

(UO + WaW = samma utvecklare)

Inaktiv

spelet är skit kul och jag älskar att spela det online... MEN!... det är ju FÖR KORT!!!!!! borde varit fler uppdrag!

Medlem
Skrivet av LTE:

spelet är skit kul och jag älskar att spela det online... MEN!... det är ju FÖR KORT!!!!!! borde varit fler uppdrag!

Nämn ett CoD spel eller varför inte ett FPS spel som har en lång kampanj?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

för er som inte har förstått det så den amerikanska rösten tillhör kiefer sutherland

Spelet är mer kul nu när man maxat lvls och har tillgång till alla vapen hatar o behöva lvla för att få tillgång till alla vapen i ett rent mp spel grr.

Och visst är det samma grund som i cod 4 men med ww2 bakgrund o det passar mig bra.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar