Whiners och fuskare, varför???

Inaktiv
Whiners och fuskare, varför???

Jag körde public hela söndagen igår och råkade ut för en hel del tråkiga saker. På första servern så var det en kille inne som trodde att han var mer värd än alla andra, han whinade och hånade alla nybörjare och försökte hela tiden förnedra folk med att kniva dem eller glocka dem. Sen så hette han ett extremt vulgärt och omoget namn också, han hette "HAR MICKEN I SKITAN". Altså varför heter man så? Och varför ska man hålla på och skriva "jag er best" eller "jag aeger hela servern for fan jevla noobs" eller "bara retards i CT", hur kul är det med en sån?

Så jag bytte server efter nån timme och kom in på en server där det var kul i kanske 10 minuter. Då kommer en superfuskare in som kör speedhack och aimbot och allt man kan komma på. När jag skrev att jag hade spelat in demo på honom och skulle skicka in till steam så sa han bara nått i stil med "gör det då, steam kan inte göra nått, jag har fuskat i 2 år utan att bli bannad"

Stämmer det här? Gör steam inget mot fuskare om man skickar in demos på dem?

Anyway sen spelade jag på en tredje server och där råkade jag skjuta en kille en gång av misstag så att han dog (han hade typ 10 health kvar) då TKar killen mig nästa runda trots att jag sa sorry. Då blir jag arg och Tkare honom tillbaka rundan efter det, då kommer admin och bannar mig på livstid!!! VARFÖR!!???

Senare på dagen så spelade jag på en aim map (aim_ak_colt tror jag den heter) Då är det folk som börjar rusha hela tiden vilket gör mig väldigt arg (för man ska ju aima på en aim map och inte rusha, är stor fördel att rusha oxckaå tycker jag ). då började jag skriva att de inte skulle rusha och hotade med att hämta admin om de fortsatte. Då var det en kille som skrev att han va admin och att jag skulle bli bannad om jag inte slutade. Var så arg att jag inte kunde sluta så där vart jag också bannad på livsid stog det.

Altså, jag spelar snällt och är inte dum i skallen men det är jag som blir bannad. Varför ska det vara så och varför ska alla vara så otrevliga när de spelar cs?


signatur
Medlem

Skicka in demon i vilket fall som helst. Värt ett försök tycker man.


signatur

Videomupp

Inaktiv

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA*andas*HAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH...

Detta var den bästa whinethreaden som jag sett på år och dar , och de bästa är när du verkligen inet förstår varför du lir bannad...herregud hade du lirat på min server och uppfört dig som du beskriver hade jag bitchslappat dig ingame 100 ggr innan jag banna dig på livstid.

men en sak gör du bra , du gör första klass whine threads , anyway u need any cheese?

Inaktiv

lol orka cheaters -.-

Inaktiv

MM dom e en riktig Pain in the ASS


signatur

Everything is black...... but more black is comming!AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 4gb minne 8800gts

Medlem

Tur att han inte gjorde det då Truth-. Sedan förstår jag inte vad du tycker att han gör för fel.

Iceguppi du får vänja dig. Sådär ser det ut nuförtiden. Steam tar inte emot demos. De har sitt VAC. Steambans tar däremot emot demos.

Inaktiv
Skrivet av Iceguppi:

Senare på dagen så spelade jag på en aim map (aim_ak_colt tror jag den heter) Då är det folk som börjar rusha hela tiden vilket gör mig väldigt arg (för man ska ju aima på en aim map och inte rusha, är stor fördel att rusha oxckaå tycker jag ). då började jag skriva att de inte skulle rusha och hotade med att hämta admin om de fortsatte. Då var det en kille som skrev att han va admin och att jag skulle bli bannad om jag inte slutade. Var så arg att jag inte kunde sluta så där vart jag också bannad på livsid stog det.

Altså, jag spelar snällt och är inte dum i skallen men det är jag som blir bannad. Varför ska det vara så och varför ska alla vara så otrevliga när de spelar cs?

de där säger bara emot sig. se om resten kan förstå nu.

Inaktiv

Inte dum i skallen.. hmm. ; D


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Man tycker ju att deras "super säkra" VAC vore "super säkert" eftersom att jag varit med om många cheaters själv, och det står medans du laddar banan att om du fuskar eller nåt sånt, blir du bannad..
Men man får tyvärr vänja sig efter det s.k spellivet nu för tiden :/

Medlem

VAC förhindrar inte fuskare att spela utan det är en grej som känner av om spelaren har fusk. Avstängningen av kontot händer inte på en gång utan det kan ta några dagar efter att VAC har upptäckt en fuskare.


signatur

<3

1
Skriv svar