counter strike source

Inaktiv
counter strike source

asså när man fuskar på css så asså ska man skriva in Sv_cheat sen enter sen fusket lr ??

och hur tar man bort fusket så man inte blir bannad på VAC bana:P:P

Medlem

Sv_cheats 1 är bara för att få tillgång till vissa funktioner "samt" fusk, är när man använder plugins som wh,aimbot,speedhack och dylikt vac bannar en.

Går bara köra sv_cheats 1 om du själv som styr servern typ gjör en egen och kör mot botar m.m annars brukar det vara blockat när man spelar online.

Medlem

Fel forum

Cheating är n()[]bigt.:down:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

förlorare och i*****r använder fusk, och l*l_lclc()n

Inaktiv

Fusk i CS är lika med döden!


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Men ... sv_cheat gör inte att du kan använda wh och aimbot haha det gör att du kan ställa in noclip och lite roligt

Medlem

Soldatsimulatorer och css? DANGER input error.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Innan tråden flyttats vill jag även poängtera följande:

Citat:

1.4. Inga wareztips eller multiplayerfusk
Allt prat samt förfrågningar och/eller tips om piratkopior, fildelningsprogram, och/eller försäljning/köp av stöldgods, är förbjudet. Vi godtar inte heller länkar eller tips om fusk till multiplayerspel; som t ex bottar eller olika exploits.

Tråd flyttad.

Inaktiv

HEEJ Jag undrar hur och var man gör en server så den kommer up på nätet men jag har testat men det gick inte att komma in på den. Tror att man måste öppna en port i rautern men vet ej

Snälla hjälp mig

Inaktiv

Enligt mig är det bara folk som inte kan sikta själva som använder fusk.
(arga 7åringar som blir dödad hela tiden)

Inaktiv

fusk är bara för de som vill ha snabba kills men man ska lära sig spela, det är ju inte kul att spela spel med fusk

1
Skriv svar