Inaktiv
Köpa CSS?

Hej!

Hur skaffar man CSS lättast?
Köpa online genom steam eller hur är lättast?

Även glad för tips på bra CSS public servers?

Tack på förhand!

Medlem
Inaktiv

gå till närmaste spel butik och be om att få köpa counterstrike1 anthology då du får med gamla cs, cs:s och nåt mer för 150 kr

Medlem

Anathology inner inte CS: Source, utan CS Condition Zero.


signatur

Videomupp

Medlem

Finns ju Counter-Strike - Source (DVD) men tycker det känns onödigt när css ändå inte är ett så värst bra spel kommer ju en hel del bra moddar och tillägg till half life 2 som man säkert vill testa.

Inaktiv

Via steam e bäst


signatur

Simon

Medlem

Via steam så går det på skatt

Inaktiv

Kolla in det här.... köp skiva så slipper du strul

Varför stoppar css på 97%, när jag försöker ladda ner det från steam. Har provat ALLA tips på steam support, inget hjälper......va fXXX göra?

Medlem

Du har fått många tips om hur du köper CSS. Här kommer en bra public server.

swestrike.com

De har totalt 5 servrar, men bara 3 uppe just nu då två är sönder eller något sådant.

Inaktiv

Köp på steam funkar bra kostar inte mycet exakt pris kn jag inte men det är i allafall inte mycket. Men 1.6 kostar 9.95 USD


signatur

Everything is black...... but more black is comming!AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 4gb minne 8800gts

Inaktiv

skulle köpt de på steam hemmsida du får de för halva priset än i affären

Medlem

köp i affären, kostar inte mer än 299:- och då slipper du allt strul du kan få genom att köpa via steam


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

när jag köpte counterstrike1 anthology jag fick inte css baracs1.6


signatur

Googla först , fråga sen

1
Skriv svar