Hur är EVE nuförtiden?

Skribent
Hur är EVE nuförtiden?

Jag slutade att spela EVE vid den här tiden förra året och saknar det faktiskt lite. :\ Hur är EVE nuförtiden? Är fleetbattles lika laggiga? Blev det mindre lagg med den nya hårdvaran? Hur är tillgången på T2 BPOs nu?

Testpilot

Kan inte svara på nån av dina frågor egentligen - förhoppningsvis är allt bättre , ny seedning av T2 BPO's imorrn vet jag iallafall.
Jag har iallafall jättekul att spela igen efter en paus på 1.5år

Medlem

Ja, mindre lag men bra lär det väl aldrig bli Samt som Harakiri säger så reseedas T2 PBOs nu när som helst (?).

"Warp to 0km" finns nu, så du kan ta bort dina rese-bookmarks. Lite nya skills, skepp (BC,BS) och "rigging". Kan dock inget om rigging så det får du läsa om någon annan stans, eller så får någon annna fylla i

Medlem

Nya fleet skills också, gang modules-systemet är omgjort. Spacemap (F10) är omgjord också. Probes-systemet är omgjort.

Medlem

De la till 40% nya noder i November också.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

Viktigast av allt: warpcore stabs är ÄNTLIGEN nerfade! Och ECM oxå, kind of... Eller ECM är mer för specialicerade skepp nu iaf.

Medlem

nerfade? som i bättre eller sämmre?
hoppas på bättre för egen del make no war!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

nerfade? som i bättre eller sämmre?
hoppas på bättre för egen del make no war!

Nerf betyder alltid försämring, iallafall enligt den terminologi jag följer.

Medlem

gha hur kan en försämring av warpcore stabs vara bra


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

gha hur kan en försämring av warpcore stabs vara bra

Fråga en pirat 8)

Medlem

WCS har ju alltid varit till för transporter, inte att kriga. Du får typ sätta på en sensor booster II för att jämna ut en WCS nu för tiden. Klart ovärt. Har aldrig kört med WCS förutom när jag ska hoppa svinlångt utan instas

Medlem

Inte kört med WCS över huvudtaget.. Kanske därför jag blev nedskjuten så många gånger

Medlem
Skrivet av Mack:
Skrivet av IceMan:

gha hur kan en försämring av warpcore stabs vara bra

Fråga en pirat 8)

pure evil! live me alone I just whant to play a game


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Vem som helst som kollar på det opartiskt förstår att warp core stabs behövde nerfas. Raven med 5 stabs var närapå ostoppbar, visst man offrar en hel del dps, men man slipper köpa ny raven hela tiden, samma med alla snipers med wcs ifall att nån ceptor skulle få tag på honom. Nu funkar det inte längre, HAHAHAHHAHAH för dom!

De funkar fortfarande precis som förut för haulers och såna som bara vill ta sig från punkt a till punkt b.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Mack:
Skrivet av IceMan:

gha hur kan en försämring av warpcore stabs vara bra

Fråga en pirat 8)

pure evil! live me alone I just whant to play a game

onlinespel är kanske inte din grej?:)


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

hehe jo då, så länge jag får vara i fred å sjuta på rats i lung å ro


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar