börjat små lira lite..

Medlem
börjat små lira lite..

efter att inte ha spelat nått på ett bra tag så har jag några frågor
cargos?! när man dödar rats så blir det kvar vraket av skeppet, skit bra!/skit fränt.
förutom det, ingen skillnad?

vidare, när jag skulle låsa en rats, så tar det en jävla tid, sist så var det väll några sec? nu var det 10! verkar vara ändrat mycket där?

puss!!


signatur

R.I.P The_maxx

Testpilot

Jag har också börjat lira efter ett tags frånvaro , att det blir vrak kvar gör ingen skillnad förutom att du kan också köra salvage på vraket och få bygg-komponenter av dem.

Locktime på fulingarna har genomgått en del förändringar , bla att de använder Electronic Warfare och även att det skett grundläggande förändringar i locktime för nåt år sen.
I senaste expansionen så lades det också till så att om man har warp core stabs så sabbar man locktime och range ordentligt.

Medlem

Yay! Welcome back Ice


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ahh busted IceMan din lilla WCS-whore

Några killar i mitt corp har "salvagat" fina grejer till rigs av 0.0 rats, grejer som i nuläget är värda flera miljoner.

Medlem

tack Dumlen!

okej Harakiri då är jag med låter som det blir att läsa lite på EvE forumet =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Stabwhores deserve death in ample amounts. ^^


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

pst, vad är WCS-whore å Stabwhores?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Måste väl vara de elaka gatecampers (pirater kallar dom sig) namn på folk som använder Warp Core Stabilizers. En schysst pryl som gör att de faktiskt får anstränga sig för att podda andra..

Medlem

ah, mm jag sticker till nästa EvE version om jag ser en pirat typ
Live me alone! I just whant to play.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

ah, mm jag sticker till nästa EvE version om jag ser en pirat typ
Live me alone! I just whant to play.

So do we?


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

1
Skriv svar