Söker helsvensk corp

Medlem
Söker helsvensk corp

Hej, jag tröttnade lite på min corp efter en månad av fransmän med gräslig engelska och 0 humor.

Min char har bara 1.7 mil sp men jag tränar enbart learning skills just nu (sen jag fick ferox). Kan försörja mig själv, klarar av lvl 3 missions utan problem. Har headset. Jag kan också tänka litegrann ibland och dregglar inte så ofta.

Ja, jag vet att det finns några trådar här men det verkar vara skill req på minst 4 mill så det kanske finns någon lurker som vill ha mig.

min rumpnisse heter Rickard X'Berg.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Testpilot

Kanske fisk och Ore Mongers vill få med dig i corpet?

Inaktiv

Det kommer komma ett nytt corp snart och det kommer ta in folk som vi kommer lära upp och till helgen ska det nya corpet finnas och vi kommer vara runt 50-60 pers med en aktivitet på ca 20-30 pers

mkt mer än så kan ja inte säga nu förräns det är helt klart.

PMa mig ingame Seiran så får du mer information

Inaktiv

Kaxxen, så ni skapar ett nytt corp men har redan 50-60 pers klara? Hur kommer det sig?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Hunken:

Kaxxen, så ni skapar ett nytt corp men har redan 50-60 pers klara? Hur kommer det sig?

Gissar att dom flyttar över från sitt gamla corp och något annat.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

Wasteland industries och Reavers hand formade idag wasted Reavers och vi kommer ha ca 30-60 medlemmar där imellan när alla flyttat från sina gamla corps till de nya

Vi söker nytt folk fortfarande för de som vill PVPa & ha kul. tanken är att vi ska va ett kompis gäng

pm:a Seiran ingame

Medlem

Ni borde hetat "Wasted ravers" istället :D:D

1
Skriv svar