Medlem
Trial?

Någon 'buddy' som har lust att ordna mig 7-dagarstest? Är intresserad, men vill såklart prova först.

Medlem

Finns 14-dagars trials. Google är din vän


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Hmm, satt på eve's hemsida. Drog hem det för ett tag sen men fick aldrig tag på trial då heller. Skall googla. Tack för hjälpen.

Medlem

Haha, det där va det dummaste jag sett. Varför går det inte att komma åt det stället via deras hemsida. Helt sjukt...
Tack för hjälpen fisk.

Inaktiv

signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Yes, jag vet...
Men gå in på deras hemsida och försök klicka dig dit. Försök gärna använda deras sökfunktion.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Yes, jag vet...
Men gå in på deras hemsida och försök klicka dig dit. Försök gärna använda deras sökfunktion.

Skummt då sökverkyget på sidan är kopplat till google.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

På eve-onlines förstasida klicka på signup. Sen kan man klicka på 7 dagar trial. Har inte letat men hittade det av en slump just nu. SÅ det är riktigt enkelt att få en trial via officiella hemsidan.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Aha! Där fanns det... Inte vidare lätt att hitta, faktiskt. Förutom det så innehåller den trialen bara 7 dagar, medans att du får 14 om du går via google... Underligt.

Inaktiv
Skrivet av Pooslice:

Aha! Där fanns det... Inte vidare lätt att hitta, faktiskt. Förutom det så innehåller den trialen bara 7 dagar, medans att du får 14 om du går via google... Underligt.

Den 14 som jag signade för fick jag genom någon spelsajjt eller tidning. Hittade via google. Iof så låste jag upp efter 2 eller tre dar ändå, fick ju inte flyga mitt fina fraktskepp annars...

Kostade 182 kr för spelet+ en månad med den
euro kurs som var aktuellt för några dagar sedan.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Det går att "låsa upp" spelet med ett gametime card du kan tjacka på till exempel www.shatteredcrystal.com för 112kr. Då får du både 30 dagar och kontot uppgraderas ifrån trial.

1
Skriv svar