Medlem
Gratis server?

Tjena!

Finns det Gratis servrar?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Nej, och vad ska du med det till? Vill du testa spelet finns det 14-dagars trial att testa på.

Medlem

har testat spelet men jag vill inte betala :s hehe..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Kul att spela själv då.... HAHA

Medlem

Om du nu gillar spelet så pass mycket att du vill spela det så kanske du borde överväga att betala för det. Det handlar trots allt inte om mer än ett par pizzor i månaden eller vad du nu lägger pengarna på. Vill du inte betala ändå så tycker du nog inte om spelet tillräckligt och då kan du lika gärna spela något annat.

Medlem

Har jag förstått det rätt el kostar det 20 € i månaden?


signatur

yolo

Medlem

Nej, det kostar $14.95 i månaden om du köper GameTimeCard från till exempel www.shatteredcrystal.com, vilket motsvarar ca 109kr/mån. Det är billigare att köpa GTCs än att betala med kort på CCPs egen billing-sida. Du kan även använda ett 30-dagars GTC för att aktivera ett 14-dagars trial-konto efter att perioden gått ut så slipper man "köpa" spelet från CCP för 250kr eller vad det nu kostar.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Nej, det kostar $14.95 i månaden om du köper GameTimeCard från till exempel www.shatteredcrystal.com, vilket motsvarar ca 109kr/mån. Det är billigare att köpa GTCs än att betala med kort på CCPs egen billing-sida. Du kan även använda ett 30-dagars GTC för att aktivera ett 14-dagars trial-konto efter att perioden gått ut så slipper man "köpa" spelet från CCP för 250kr eller vad det nu kostar.

Oh fan det är ju inte alls dyrt. Säger jag upp två tidningsprenumerationer så funkar det ju.
Jag kör trial nu och det är jävligt kul.


signatur

yolo

Medlem

Japp, 109kr/månaden kul är det absolut! Jag vet inte om det är uppenbart för dem som inte vet men självklart kan du även spela för de 30-dagarna när du uppgraderar ditt trial-konto med ett 30 dagars GTC.

Medlem

hmm va fan kör jag inte med GTC för
Kör direkt med kort..

Medlem

Mycket nöje för en liten slant. Tänk såhär: hur mycket får du för 110:- som räcker en hel månad? Det är 2 st öl på krogen, en familjepizza med läsk mindre, ett biobesök mindre, osv.

Medlem
Skrivet av astie:

Mycket nöje för en liten slant. Tänk såhär: hur mycket får du för 110:- som räcker en hel månad? Det är 2 st öl på krogen, en familjepizza med läsk mindre, ett biobesök mindre, osv.

2st öl på krogen? hmm.. vissa krogar är det nästan 6st det där.. aja..


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av astie:

Mycket nöje för en liten slant. Tänk såhär: hur mycket får du för 110:- som räcker en hel månad? Det är 2 st öl på krogen, en familjepizza med läsk mindre, ett biobesök mindre, osv.

2st öl på krogen? hmm.. vissa krogar är det nästan 6st det där.. aja..

lättöl utspätt med fulsprit


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av fisk:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av astie:

Mycket nöje för en liten slant. Tänk såhär: hur mycket får du för 110:- som räcker en hel månad? Det är 2 st öl på krogen, en familjepizza med läsk mindre, ett biobesök mindre, osv.

2st öl på krogen? hmm.. vissa krogar är det nästan 6st det där.. aja..

lättöl utspätt med fulsprit

nah faktiskt inte. Det är bara rejält billig starköl som inte alltid smakar så gott bara ^^


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Medlem

Var köper man det dock?

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Var köper man det dock?

http://www.eve-online.com

1
Skriv svar