Dr. Wallace Breen och G-man ?

Inaktiv
Dr. Wallace Breen och G-man ?

Jo, det är så att jag funderat på om Breen och G-man jobbar/jobbade ihop. För han nämner blandannat några saker i HL2 när han säger att Gordon "has proven to be a fine pawn for those who controll him". Och G-man kontrollerar ju Gordon på ett sätt. Vet ni något om detta?

BTW. När jag spelade Hl2 Ep2 när G-man pratar när man ska återuppliva Alyx märkte jag att det blixtrade till något på skärmen där han sitter i en stol och pratar. Tittade och pausade när. Och gissa vad jag ser? Jo Dr.Breen :S

Titta själva (01:01)

http://video.google.com/videoplay?docid=-4733555384744237914&...

Medlem

Kunde inte se Dr. Breen vid 01.01 om jag ska vara ärlig

Medlem

Nån person kan man se under "störningen", men hur du kan se att det skulle vara Dr. Breen vet jag inte.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ser ut som Breen iaf, ingen annan som ser ut sådär iaf i spelet. så tror det är Breen..

Inaktiv

Om man tittar noga så ser man han , gör iaf jag

Medlem

Det är Breen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nog är det den där andra nissen allt, men jag kan inte direkt se vad det skulle säga om någon koppling mellan de.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Jag ser inget O_o My god, vad är det jag gör fel?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Wikipedia:

despite objections from ?naysayers? that she was "of no practical use to anyone." (the G-Man does not identify these naysayers, but the projection behind him briefly flashes an image of Doctor Breen)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Avstängd
Skrivet av WildThing:

Jag ser inget O_o My god, vad är det jag gör fel?

Stoppa bilden på 01:01 så borde du se. Det går för snabbt för att man ska kunna uppfatta det i normal fart.

Medlem

Ser ut som att det är dr. breen! Men det behöver inte betyda att han jobbar med gman. Det kana bara vara så att han känner till vad gman gör, eftersom han jobbar för gmans "fiender". på samma sätt kanske gman vet att breen vet vad han gör...kanske därför han är med...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

tror att breen lever.. Har trott det sedan Ep1

Medlem

^-Självfallet lever kraken. Har svårt att tro att man dödar av en antagonist av sådan karaktär utan något större knyst som klargör saken.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Han kmr säkert dyka upp i ep3

Medlem

Tror redan att han har varit med i Ep1 o 2.. men somsakt är inte helt säker än.

Inaktiv

Inte helt lätt att uppfatta men nån som liknar honom är det iaf...men jag utgår från att det är han. Finns ingen anledning att slänga in någon okänd karaktär där å va ja kan komma på nu är den enda som skulle kunna likna Breen dr Kleiner...å ja tror inte att det är han!

Jag vågar nog garantera att anledningen till att man har Breen och Gman i samma scen är ett tecken på att det finns en koppling dem emellan.

Medlem

Jag kan inte se Breen

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Loading:

Cool video någon som vet när EP3 släpps förresten? :O, give give give give!:up::$

Medlem

Möjligt att dom har jobbat ihop. MEN det var nog vid black mesa i så fall.

Medlem

The right man in the wrong place.


signatur

It's all about professionalism.
SteiVoid 2 is coming!

Medlem

samma sak syns precis innan den blå black mesa bilden visas.

om jag minns rätt så i den scenen i slutet av hl2 när alyx och gänget hänger i såna saker uppe i citadellet så snackar breen med dem och säger något som antyder till g-man och att gorden är en slags docka som någon styr men kommer inte ihåg vad han sa och hittar inget klipp heller

Inaktiv
Skrivet av megaflus:

samma sak syns precis innan den blå black mesa bilden visas.

om jag minns rätt så i den scenen i slutet av hl2 när alyx och gänget hänger i såna saker uppe i citadellet så snackar breen med dem och säger något som antyder till g-man och att gorden är en slags docka som någon styr men kommer inte ihåg vad han sa och hittar inget klipp heller

"has proven to be a fine pawn for those who controll him".

1
Skriv svar