Holländska i Steam-menyerna?

MFC
Medlem
Holländska i Steam-menyerna?

Är det bara jag som får holländsk text på menyer o knappar i Steam-klienten?

Riktigt störigt faktiskt.. engelska eller norska/danska kan jag leva med men holländska är som att få en spya på sig..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har hänt för andra också.

Gå in på fliken Weergave - Instellnigen - Interface så kan du välja språk högst up.


signatur

<3

Medlem

Samma här. Men bara vissa ord och menyer är holländska.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

MFC
Medlem
Skrivet av Ariath:

Samma här. Men bara vissa ord och menyer är holländska.

förvisso men default borde ju vara engelska kan man tycka.

Holländska är ju som finska.. bara dom själva fattar det.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Ariath:

Samma här. Men bara vissa ord och menyer är holländska.

förvisso men default borde ju vara engelska kan man tycka.

Holländska är ju som finska.. bara dom själva fattar det.

Instämmer. Helt klart borde default vara engelska.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Har själv engelska, men man tycker ju att Svenska borde också så vara.. Så jävla lik tyskar/hollänningar/schweizar är vi väl inte? Uppenbarligen är det helt och hållet då problemet är för alla jag vet testat svenska i steam.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Testpilot

Haha , jag har exakt samma problem fast jag har TYSKA som språk och det blir en absurd blandning mellan tyska o svenska menyer och val .
Lyckades råda bot på det genom att ställa språket till engelska och sedan starta om hela steam 2ggr , ställer jag det till svenska igen så får jag den skumma SWERMAN varianten

Medlem

ja det blev lite knas efter äst sista betan med språket hoppas de åtgärdar det snart

stör mig på det faktiskt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar