The orange box = deathmatch, DoD etc?

Inaktiv
The orange box = deathmatch, DoD etc?

Jag gör det enkelt.

Innehåller The orange box half life 2 deathmatch, Day of defeat source och counter strike source och så vidare?

Eller är det så enkelt att det BARA är de som står på fodralet, dvs endast Team fortress som är online?

Medlem

Bara HL2, EP1, EP2, Portal och TF2.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Känns lite fattigt.

Börja likna "the sims" mer och mer.
"För 500 spänn kan dina simmar nu ha husdjur!!
För ytterligare 200 kronor kan du välja mellan 3 helt nya solglasögon till dina simmar!!"

Medlem

Men gud, vad klagar du för egentligen? Det är HL2 serien som är huvudsaken med boxen, det är HL2 serien som är de bästa spelen någonsin. Inte CSS, DoD, osv.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Ja, jag klagar. Jag tycker att det är lite dyrt, ifall jag köper half life 2 känns det naturligt för mig att kunna spela (åtminstone testa) deathmatch.

Jag är såklart ute efter HL2, episode 1 och 2. Men för mig känns det som att de andra spelen borde följa med.

Medlem

Deathmatch finns väl att ladda ner gratis via steam... Sen får du 3 spel för ca 500 kr så sluta gnäll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Men herregud! Jag gnäller väl ändå inte? Jag sa bara det att jag tycker att det är lite fattigt att man inte får med spel som CSS och DoD. (Som i mina ögon är sidospel)

När jag skrev dyrt så syftade jag på hela paketet om man vill ha CSS och DoD osv. Trodde att det var underförstått.

Jävla trist attityd ni har grabbar.

Inaktiv

Fast CSS kommer väl med HL2? Jag har aldrig köpt CSS, men jag har det ändå.
Dessutom är Orange Box 5 spel, icke att förglömma. HL2, EP1, EP2, Portals och TF2. Vi som förbokade spelet via Steam fick dessutom Pebble Extreme Visserligen demo, men ändå hehe


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Peggle är sjukt beroendeframkallande >_< Satans bollar.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av PaddanL:

Vi som förbokade spelet via Steam fick dessutom Pebble Extreme Visserligen demo, men ändå hehe

Fick "Pebble Extreme" med min DVD med, så det så!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Medlem

Hur kan man säga att ett paket innehållande 3 underbara spel plus 2 tilläggspaket för c:a 450kr är dyrt? Och att ens jämföra det med The Sims bevisar att det är ett troll som skriver.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av WildThing:

Peggle är sjukt beroendeframkallande >_< Satans bollar.

Funkar det för dig? För mig så krashar det direkt :'(

http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Clipboard01.jp...

:\

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Men gud, vad klagar du för egentligen? Det är HL2 serien som är huvudsaken med boxen, det är HL2 serien som är de bästa spelen någonsin. Inte CSS, DoD, osv.

quoted for TRUTH !

Inaktiv

Jag har läst på två ställen nu folk som påstår att man kan tanka HL2 Death Match gratis om man köper orange box, och då äger HL2.

Då är min fråga, hur går det till? Är lite skeptisk till det hela...

Medlem
Skrivet av Squall:

Jag har läst på två ställen nu folk som påstår att man kan tanka HL2 Death Match gratis om man köper orange box, och då äger HL2.

Då är min fråga, hur går det till? Är lite skeptisk till det hela...

Är väl inget att vara skeptisk över, man tankar det ifrån sitt Steam konto bara.


signatur

<3

Inaktiv

Dom vill ha 10dollar för HL2 DM om jag går in där.

Medlem

jag vet inte men jag har cd-versionen av HL2 och jag har fått ner HL2 DM och CSS gratis.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

MFC
Medlem

HL2:ep2 kostade cirka 400:- via steam.. helt ok pris tycker jag..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Half-Life 2: Deatmatch och Counter-Strike: Source ingår inte i Orange Box, däremot har jag för mig att de ingick i de olika versionerna (Bronze, Silver & Gold) av Half-Life 2 som släpptes vid releasen 2004.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av WildThing:

Peggle är sjukt beroendeframkallande >_< Satans bollar.

Funkar det för dig? För mig så krashar det direkt :'(

http://i174.photobucket.com/albums/w91/Hallava/Clipboard01.jp...

:\

Funkade på direkten utan problem för mig.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar