Avinstallera steam problem

Medlem
Avinstallera steam problem

Har avinstallerat steam men det ligger fortfarande kvar massa mappar och filer, men det finns ingen mer "uninstall fil". Finns inte heller något i 'Lägg till ta bort program'. Vad ska jag göra? Eller är det bara att ta bort mappen?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Du borde ganska säkert kunna ta bort resterande. Blir ofta kvar filer även efter avinstalltion om tex programmet inte känner igen filerna... Däremot hade jag önskat att steam i sin avinstallation åtminstone kunde spara save-filerna till sina spel. Besvärade mig när jag hade Steam-problem och skulle testa att installera om det, till min förskräckelse försvann mina HL-filer.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Men det verkar vara väldigt mycket kvar, många dll filer och massa annat.

Edit:Aja, nu tog jag bort den iaf. Märks väl om det får några konsekvenser


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Steam går bara efter filer och dylikt i sin egen mapp, man behöver igentligen bara ta bort hela mappen utan avinstallation.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ok, ja det verkar inte vara några problem nu iaf. Och det gick problemfritt att installera 'The Orange Box'.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar