Vad hände med Ra2 Antisocial?

Inaktiv
Vad hände med Ra2 Antisocial?

Du hade gjort en Ra2-turnering en gång, men helt plötsligt försvan du.

Tell me the story.

aha, livet interferade lite - blev ett abrupt slut på internet-missbruket (och den här gången var det inte pga fängelse, det kan martyr intyga)

några månader senare verkade intresset ha svalnat av rejält så det blev helt enkelt ingenting

Medlem

den inofficiella versionen är att jag anmälde mig

Medlem
Skrivet av denbästaantisocial:

aha, livet interferade lite - blev ett abrupt slut på internet-missbruket (och den här gången var det inte pga fängelse, det kan martyr intyga)

några månader senare verkade intresset ha svalnat av rejält så det blev helt enkelt ingenting

= datorn pajja så han drog åt helvete och har inte orkat ta tag i det igen.

ty, bor du kvar i oslo eller mtr?

Inaktiv
Medlem
Medlem

nej

frågan man egentligen bör ställa sig själv är: vad hände egentligen med Ra2 Antisocial? resten kvittar

Inaktiv

Haha... Jevla pakkiser! To av dere har tilogmed flytta til Norge. Prøver å sno oljedollars =/ Får vel skaffe q2 så jeg kan eie dere igjen!

Inaktiv

har fan flyttat hem igen så håll inte på o jiddra jävla crackneger

teddeh, yukatan och teddeh...vilken trio!

DU GULLER LOLBARN!!!!

Inaktiv

vafan ska ni till roskilde i år då? rey bjuder på röka i misstag-tältet

Medlem
Inaktiv
Ero
Medlem

varför inte bjuda på resa ner och biljett?


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

misstag tältet lämnade vi väl när vi drog därifrån?

Inaktiv

Tror rey jobbar, och jag har inga planar om och resa ner.

Medlem

ne men du e nabb sindre

vart bor du då speen? söder om oslo fortfarande? vi kan träffas hos martyr han har en pappkartong nere bland heroisterna mellan centralen och hamnen. cd

Medlem
Inaktiv

chain nabb tack!

Inaktiv

aa, bodde i trondheim i typ 2 år. Gikk på uni. Men orka bry me den skiten. Flyttat hem nu, ska inn på polishögskolan istället... Så ja, jag bor fortfarande söder för oslo.

Medlem
Inaktiv

Måsta passa på så ni inte snor olja...

när vi kommer till norge så är det inte för oljan kompis (nu när jag tänker efter så vet jag inte ens varför vi kommer)

Medlem

Imho cash -> olja

Ero
Medlem

Blev det någe blött roskilde? Jag orkade inte åka då jag förespått det dåliga vädret....


signatur

Varit medlem längre än dig.

12
Skriv svar