Inaktiv
Inställningar?

Vad finns det för "bra att veta" inställningar för nätverk, lightninggun, osv??


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

"Vad finns det för 'bra att veta'-inställningar i Windows och bilstereon?"

Precis som föregående herre väljer jag att ställa en "luddig" fråga. Ett förslag kan vara att specifiera frågan lite, annars kan du få svar som är av samma karaktär - luddiga.


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

jag tror han ställde en luddig fråga bara för att han inte kan specificera eftersom han ville veta "bra att veta" grejjer =P, vilket kan vara vad som helst. ok, lite luddig var den. Men jag vill också ha lite tips på nätverk, lightninggun, osv. så tyvärr kan jag inte svara.

Inaktiv

Alltså, finns det några "inställningar" som gör att internetspel flyter på bättre?

på q3 så fanns ju truelightning, cl_timenudge, snaps osv... finns det nå liknande på q4?????


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Inaktiv

Dom 2 viktigaste inställningarna torde vara:

set new_computer_budget 25000
set new_isp_bbb_lan 1

lycka till !

Medlem
Skrivet av oLjud:

Vad finns det för "bra att veta" inställningar för nätverk, lightninggun, osv??

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=348


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv
Skrivet av Putte[+30:

"]Dom 2 viktigaste inställningarna torde vara:

set new_computer_budget 25000
set new_isp_bbb_lan 1

lycka till !

har redan 125 fps


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

1
Skriv svar