Inaktiv
CPL quake 3?

Såg på CPLs hemsida att de ska köra cs och quake 3 kommande år på turnén. Varför köra quake 3 och inte quake 4?

(spelar inget av spelen så är inte så insatt)


signatur
Medlem

För det är så många som klagat på hur dåligt Quake 4 är. Men det har släppts 3 patchar hittills som förbättrat Q4 steg för steg och inom ca 2 månader kommer en fjärde patch som förhoppningsvis ska fixa de tunga sakerna som folk har klagat på sen releasen, bl.a. bättre nätverkskod och ljud. Så förhoppningsvis blir Q4 riktigt njutbart efter denna patch så CPL kan gå lämna det föråldrade Quake 3

Inaktiv

Jag hoppas verkligen på att Q4 kommer blir lika bra som Q3, jag spelar fortfarande Q3 men ha börjat fundera på att börja lira Q4 oxå.
Jag tycker det är synd att det ska vara så många vapen på Q4, det var alldeles lagomt på Q3, faan ja får ju inte knapparna att räcka


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Äh vem behöver Q3 och Q4 när QW funnits i 10 år redan? 8)

Inaktiv

tycker q4 är ett perfekt spel, som spel när det funkar. Sen att dom har totalt missat i princip alla vitala delar som autodownload, ljudet, cappat 60maxfps och att man behövde en burk för 15.000kr när det släpptes säger det ju sig självt att det blir rätt döfött när q3 var dubbelt så bra i jämförelse. Jag tycker det smartaste vore att ha det spelet som har flest spelare på CPL, iaf i år varesej det blir q3 eller q4. Men q4 kommer ikapp nu med nya q4max och 1.4, tror många gamla q3 rävar kommer gå över när q4 blir bättre och det blir det.

1
Skriv svar