Lyckats sabba Mage guild questandet

Inaktiv
Lyckats sabba Mage guild questandet

Nu har jag lyckats med nått som ingen annars lyckats med i Oblivion. I Mage guild guestet där man får uppdrag att besöka en utgrävning och lösa ett pussel med hjälp av några magiscrolls som ligger i en låda i närheten. En av dom scrollsen "Fortifiar magicka on target" . Jag lyckades andvända upp den scrollen av misstag utan att tänka på det och sparade över sen på alla slots ( var väl trött den kvällen, suck) . Nu hittar jag typ inte nån scroll som "fortifi magicka on target" och har letat i varenda butik i Cyrodil. Har också googlat efter nån itemkod så man kan fuska till sig scrollen, men hittar inte nån sån heller.
Ifall det finns nån ängel där ute som är bra på att hitta nån sån itemkod, så snälla ge den till mig, så jag kan ta mig vidare på Mage guild guestandet, som är för övrigt det enda jag inte har gjort än i Oblivion.

Medlem

Prova med den här raden:

player.additem 000888DD 1

Du vet... google funkar utmärkt till sånt här
(förutsatt att man stavar rätt till "fortify")


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Tack , men det var fel spell. Det var en fortify magicka on self, men jag behöver "on target".

Medlem

Hmm, ok...

Prova 00008874 istället ("Elevate Magicka")

Här är sidan jag använt.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Gå någon annanstans och utför några andra uppgifter. Efter några dagar har spellsen i kistan kommit tillbaka

(Råkade ut för samma sak )

Inaktiv

Oj, kommer den tillbaks. Tack så mycket

Inaktiv

Yipee, nu kan min skogsalv fortsätta sitt sista äventyr

1
Skriv svar