evh
Medlem
Grand Soul Gems

Nu är jag less på vampirismen och vill kurera mig. Jag har snackat med häxan i Draklowe och är nu ute efter soul gemsen. Har hittat 2st hitills i

Squardered Mine

och

The Mystic Emporium

. Nån som har tips var man kan hitta fler?? Då jag haft ett förflutet som thief har jag snott massa gems lite här o var bl.a i

Arcane University

fast då sålde jag allt :\

Edit: Har hittat 2 till nu, bara 1 kvar. Får gå och pickpocka alla mages jag ser, orkar inte med några fler dungeons eller mine


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Gå upp i level så ökar chansen att du hittar bättre saker, inklusive soulgems. Finns även en del till salu i städerna och vart kan du nog gissa.

Medlem

Tycker dom finns lite överallt... är lvl 20 just nu... är mest i Ayield ruins just nu och där ploppar dom fram lite varstans...

Medlem
Skrivet av SidPao:

Tycker dom finns lite överallt... är lvl 20 just nu... är mest i Ayield ruins just nu och där ploppar dom fram lite varstans...

Nej då är det nog inga problem att hitta Grand soul gems, när jag var på ungefär samma level som du gick jag igenom ett tiotal ruiner och det ploppade upp Varla stones nästan överallt kändes det som så där borde man kunna hitta soul gems också.

1
Skriv svar