Inaktiv
Köpare..

Undrar bara lite snabbt om det finns någon köpare i någon stad som köper för mer än typ 1200 ? :S

Medlem

Nej, inte förrän du har fått master i merchantile, då du visst ska kunna investera i butiker och då ska man kunna sälja saker för 1500 har jag för mig att jag läste någonstans.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

1200 max guld + 500 installerade guld = 1700.

PaZ
Medlem

Hur mycket pengar har den sista fencen i thieves guild? har för mig att den näst sista har 1200, men jag kan ju ha fel..

Medlem
Skrivet av PaZ:

Hur mycket pengar har den sista fencen i thieves guild? har för mig att den näst sista har 1200, men jag kan ju ha fel..

Det stämmer att det är 1200 på den näst sista och den sista fencen har 1500 guld.

PaZ
Medlem

jag fick namnet på den sista, men hittade honom aldrig när jag behövde honom.. de borde ha något märke på kartan eller så för fences och doyen..

Medlem
Skrivet av PaZ:

jag fick namnet på den sista, men hittade honom aldrig när jag behövde honom.. de borde ha något märke på kartan eller så för fences och doyen..

Jag har för mig att det finns en bugg som gör att han inte dyker upp där han ska vara eller så att det inte går att handla med honom. Jag ska kolla upp om jag kan hitta någon information om det.

EDIT: Kolla här så får du mer information om det så att du kan hitta honom.

[http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Fathis_Ules]

Medlem

Nu har jag själv fått problem med Father Ulis, jag kan inte få igång modden som fanns med på sidan jag länkade till. Det ska väl bara vara att extrahera .rar-filen i data-mappen och sen välja den under data files?

Mitt problem är att modden som ska fixa buggen med honom inte kommer upp under data files, vet ni vad det kan bero på?

1
Skriv svar