Inaktiv
Oblivon....

Får börja med att be om ursäkt för att jag skriver här mycket :/ men iaf..

Jag har kört långt på mainquesten för tidigt känns det som, har klarat det nu och är bara i lvl 5! känns som om det inte finns så mkt mer quest att komma med nu..

Vad tycker ni ska man börja om och lära sig av sina misstag innan man börjar köra mer och bara slösa tid !?

tacksam för svar!

Medlem

Om du spelar om och tar det lite lugnare med mainquestet så finns ju fortfarande alla oblivion portar kvar. Annars (tror jag) att alla andra quests fortfarande finns kvar efter att du klarat spelet.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Annars (tror jag) att alla andra quests fortfarande finns kvar efter att du klarat spelet.

Är inte så säker på det, för när jag frågar efter rumours av alla så säger dom typ bara "bra att du klara det"
och "blev han verkligen bla bla" Dom säger typ inget annat.

Om jag börjar om ska jag inte ens stänga den första då ? som är vid kavatch ??

Medlem

Hur många quest's har du klarat av?


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av urken:

Hur många quest's har du klarat av?

Vart kan du kolla det ? Jag började iaf om på nytt och det är lite segt i början då du får göra om dom du redan gjort med

Medlem
Skrivet av gentleman:
Skrivet av Burglar:

Annars (tror jag) att alla andra quests fortfarande finns kvar efter att du klarat spelet.

Är inte så säker på det, för när jag frågar efter rumours av alla så säger dom typ bara "bra att du klara det"
och "blev han verkligen bla bla" Dom säger typ inget annat.

Alla andra quests finns kvar även efter att man klarat huvuduppdraget så det spelar ingen roll i vilken ordning man gör olika quest.

Skrivet av gentleman:

Om jag börjar om ska jag inte ens stänga den första då ? som är vid kavatch ??

Det spelar inte heller så stor roll så länge som du inte har stängt alla portarna så borde det fortfarande finnas öppna deadraportar lite varstans.

Men själv fick jag nog av att stänga portar efter att ha stängt en utanför varje stad i Cyrodill, alla är ju mer eller mindre likadana så det blev bara tjatigt.

Medlem

kör inte bara mq eller andra quest, börja med tex att klara guilderna och sådant.

sedan kan man ju gå runt loota i dungeons och levla extremt (jag är på lvl 30 och har inte gjort mq än)

det är mitt tips använd oblivions fria gameplay


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar